رییس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد گفت: امسال ۳۰۰ میلیون تومان کمک مومنانه در قالب بسته‌های مواد غذایی با همکاری سپاه ناحیه بروجرد بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ 11 October 2021

حجت الاسلام "مصطفی گودرزی " روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان کمک موردی به افراد نیازمند ، کمک به تعمیر پل به همراه شهرداری.تامین و پرداخت ۳۵۰میلیون تومان به طلاب، حوزه های علمیه از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

وی اظهار داشت: دفن اموات در گذشته در محل امام زاده‌ها صورت می‌گرفت که در دهه های اخیر در بروجرد این مهم به دلایل مختلف انجام نشده است.

حجت الاسلام گودرزی بیان کرد: برخی معتقدند دفن اموات در محل امام زادگان موجب ایجاد آلودگی آبهای زیرزمینی خواهد شد و این مربوط به زمانی است که در زیر شهر چاه و قنات وجود داشته است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد گفت: نمی توان به بهانه آلوده شدن منابع ابی زیرزمینی که وجود هم ندارند از دفن اموات در محوطه امام زادگان حلوگیری کنیم در صورتی که در شهرهای دیگر استان این اتفاق صورت می گیرد.

حجت الاسلام گودرزی اضافه کرد: با توجه به اعتبارات محدود بقاع و امام زادگان می توان با دفن اموات در محل امام زادگان با فروش قبر از نظر مادی و معنوی برای اموات و مردم خدمات رسانی بهتر انجام داد.

این شهرستان هم اکنون دارای ۵۶۰ موقوفه شامل مساجد، حسینه و امام زاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار