معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: مشکل ترافیک شهر بروجرد با اقدام کارشناسی و جهادی و هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط برطرف می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ 12 October 2021

" احمد گودرزیان " روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک بروجرد که در محل فرمانداری برگزار شد، افزود: مصوبات جلسات شورای ترافیک باید اجرا شود، ساماندهی ‌ورودی‌های شهر بروجرد که از سالیان گذشته به به تاخیر افتاده ضروری است.
وی اظهار داشت: وجود کارگاه‌های چوب بری در ورودی شهر یک معظل ترافیکی است که باید سریع بررسی شود.
فرماندار بروجرد بیان کرد: ایجاد مراکز خرید و فروش میوه در سطح شهر یک اتفاق خوب است که باید سرعت داده شود، متاسفانه مغازه دارهای بروجرد نیز دست فروش شده اند و بیشتر کالاهای خود را در مقابل مغازه عرضه می کنند.
گودرزیان اضافه کرد: جمع آوری وانت بارها و دست فروش ها و انتقال به مراکز فروش ضروری است.

وی ادامه داد: ناوگان حمل و نقل مسافر در بروجرد باید اصلاح شود خیابان های کم عرض و اتوبوس هایی که ترافیک ایجاد می کنند باید بررسی شود.
وی اظهار داشت: یک همت قوی و پشتکار برای ساماندهی دست فروش ها و وانت بار های میوه فروش لازم است که شهرداری و دستگاه‌های مرتبط باید پای کار باشند.

شهردار بروجرد نیز در این جلسه گفت: ساماندهی ورودی های بروجرد از اراک و خرم آباد باید انجام شود، قرارگاه خاتم در بحث کاهش ترافیک شهرستان به عنوان مشاور نظر خواهد داد.
یحیی عیدی بیرانوند افزود: شهرداری پای کار ترافیک شهر ایستاده و نیاز به حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر بیشتر است.
وی اظهار داشت: ماشین آلات سنگین با توجه اینکه ممنوعیت ورود به شهر را دارند متاسفانه وارد شهر می شوند و این یک معظل است یک پارکینیگ در ابتدای ورودی شهر آماده شده تا خودروهای سنگین در آنجا متوقف شوند.
شهردار بروجرد گفت: ۲ طرح برای احداث پارکینگ ماشین آلات سنگین در ابتدای ورودی شهر بروجرد در نظر گرفته شده که در حال آماده سازی شده است.
عیدی بیرانوند افزود: با تصویب شورای ترافیک ورود ماشین آلات سنگین به شهر ممنوع می باشد.

رییس شورای اسلامی شهر بروجرد نیز گفت: اگر جلسات شورای ترافیک خروجی نداشته باشد وقت تلف کردن است الان معظل بروجرد خودروهای میوه فروش است که از شهر های دیگر وارد شهر می شوند و در هسته مرکزی شهر میوه فروشی می کنند و بار ترافیک شهر را افزایش می دهند.

محمد پاپی نژاد افزود: رعایت قانون باید انجام شود، فروش میوه با خودرو غیر قانونی است و باید برخورد شود، مرکز شهر جای میوه فروشی با خودرو نیست، محلی در اطراف شهر برای فروش خودروهای میوه فروش در نظر گرفته خواهد شد.
وی اظهار داشت: ورودی های شهر نیاز به ساماندهی دارد و حمایت دستگاه‌های مرتبط دارد.
وی بیان کرد: استقرار اتوبوس های خط شهری در خیابان صفا معظل ترافیک را دوچندان کرده است و شهروندان نیز دچار مشکل شده اند.

رییس شورای شهر بروجرد گفت: برای تسهیل در امر ترافیک و ساملندهی سد معبر، خودروهای میوه فروش در بروجرد توقیف و به پارکینگ انتقال داده می شوند، دستور قضایی نیز اخذ خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار