نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان یک ضرورت و شرط تحقق این مهم کار و تلاش مضاعف است.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱ 12 October 2021

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز سه‌شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی و دینی است افزود: فرهنگ و اقتصاد در کنار هم هستند، فرهنگ پایه اقتصاد است و بدون آن اهداف مطلوب اقتصادی حاصل نمی شود.

وی اظهار داشت: اقتصاد و فرهنگ در کنار هم موجب توسعه متوازن می‌شوند که در نتیجه آن اقشار مختلف مردم از امکانات بهره‌مند و برخوردار خواهند بود.

وی گفت: شورای فرهنگ عمومی عالیترین نهاد برای سیاست‌گذاری موضوعات فرهنگی می باشد و در طول چند ماه گذشته بنابر اعلام این شورا، کمیته های زیرمجموعه آن تشکیل و برش فرهنگی استان در پنج مسئله اولویت بندی و تصویب شد.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: مجموعه هایی در حال فعالیت سازنده، هر کدام دارای اسناد بالادستی و در حال تلاش برای موفقیت نظام اسلامی و برنامه های دینی هستند که در این راستا برای ساماندهی فعالیت نهادهای مختلف، سند برش فرهنگی استان تدوین شد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی بیان کرد: مشکل در اسناد بالادستی نیست بلکه در نحوه اجرا می باشد بنابراین باید در تنظیم سند خوب عمل کنیم و اقدامات لازم را با حساسیت انجام دهیم.

وی ادامه داد: وظایف بسیاری از نهادها در این سند تصویب شده است که باید حلقه ها را به یکدیگر متصل کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز در این جلسه گفت: تفکر بسیجی الگوی مناسبی برای تمامی اقشار جامعه است که باید کشور را با این دیدگاه مدیریت کرد چراکه الگوی نخست، شهدا و سپس افرادی هستند که تفکر بسیجی دارند.

سردار مرتضی کشکولی با بیان اینکه بسیجی بودن برای پاسداران یک آرمان و دستاورد محسوب می شود افزود: واحد بسیج از لحاظ کیفیت و کمیت بی‌نظیر و بی‌بدیل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار