استاندار لرستان گفت: توسعه و آبادانی لرستان با همفکری و همکاری تمامی ظرفیت‌های استان امکان پذیر است.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ 12 October 2021

به گزارش تابناک لرستان، فرهاد زیویار روز سه‌شنبه در نشست شورای فرهنگی عمومی لرستان اظهار کرد: هویت این استان زمانی ارزش پیدا می‌کند که در جایگاه اصلی خودش نقش اساسی را برای مدل متعالی به خوبی ایفا کنیم.

وی افزود: معتقدم که شخص استانداpر هیچ قابلیت و توانایی را به صورت فردی ندارد مگر با همکاری و همیاری تمام مجموعه ها رفع مشکلات ممکن می‌شود و باید با یکدیگر صحبت مهربانانه داشته باشیم چراکه همه در یک کشتی قرار داریم.

وی ادامه داد: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری یک رقابت عادی نبود و کاملاً در شرایط سختی برگزار شد چرا که در دوره ای رقم خورد که عده ای مردم را برای عدم مشارکت ترغیب می‌کردند اما شاهد بودیم که در شرایط سخت و شیوع کرونا مشارکت به خوبی صورت گرفت.

وی گفت: رقیب اصلی ما فساد هایی است که باید برای برطرف کردن آن تلاش کنیم نباید مقابل هم ایستاد باید برای عمران لرستان در کنار یکدیگر بود باید فرایندهایی که زمینه حضور سرمایه‌گذاران را با مشکلات روبرو می کند برطرف کنیم.

استاندار لرستان اظهار کرد: اولویت ما همه مسائل عمرانی، اقتصادی و فرهنگی استان لرستان است که با تمام توان مشکلات را برطرف خواهیم کرد، در ادامه راه قطعاً در کنار یکدیگر اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و باید نسبت به هم احساس مسوولیت داشته باشیم.

زیویار بیان کرد: در سفر اخیر خود به تهران با تعدادی از اعضای کابینه دولت، چندین وزیر و معاون وزیر ملاقات‌هایی داشته و تمامی امکانات برای برطرف کردن مشکلات لرستان به کار گرفته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار