رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: سه هزار و ۳۴۲ دانشجو امسال در ۱۶ واحد آموزشی این مرکز پذیرش شدند.
کد خبر: ۱۰۰۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ 13 October 2021

ایرج نیک پی روز چهارشنبه در آیین استقبال از دانشجویان نو ورود دانشگاه علمی کاربردی لرستان همزمان با بیست و نهمین سالگرد تاسیس این مرکز افزود: این دانشگاه سال ۷۵ با ۲رشته کاردانی شروع بکار کرده است و اکنون ۱۶ مرکز فعال علمی کاربردی در سطح استان وجود دارد.

وی عنوان کرد: از این تعداد چهار مورد مربوط به حوزه صنعت، چهار مورد بخش دولتی و عمومی و هشت مرکز نیز هیات موسسی هستند.

نیک پی افزود: مهرماه امسال پذیرش دانشجو در این مرکز رشد ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است و از مجموع سه هزار و ۳۴۲ نفر ورودی جدید، ۲ هزار و ۱۴۱ نفر در دوره کاردانی و هزار و ۲۰۱ نفر در دوره کارشناسی پذیرش شده اند.

وی با اشاره به تحصیل هفت هزار دانشجو در مراکز علمی کاربردی لرستان اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۰ هزار فارغ التحصیل و یا دانش آموخته این دانشگاه وارد بازار کار استان شده است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان تصریح کرد: تا حد زیادی توانستیم کلاس‌های عملی را حضوری برگزار کنیم و مشارکت در کلاس‌ها به صورت مجازی این دانشگاه نیز ۹۶.۸۶ درصد بوده است.

نیک پی با تاکید بر اینکه بستر لازم برای برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری در استان فراهم است گفت: آبان و آذرماه امسال چهار رویداد شتاب گپ، ضایعات سنگ، یخچال و مرزه خوزستانی در استان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار