نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اگر امروز ملت ایران در دریا، خشکی و هوا از امنیت برخوردار هستند به دلیل رشادت‌های نیروهای مسلحی است که جان بر کف در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.
کد خبر: ۱۰۰۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴ 14 October 2021

حجت‌الاسلام والمسلمین سید "احمدرضا شاهرخی" عصر پنجشنبه در یازدهمین یادواره شهدای دهه کرامت استان لرستان که در حسینه عاشقان ثارالله برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۸ شهید دهه کرامت اظهار داشت: همه نظام‌ها و دولت‌ها نیازمند نیروهای‌ مسلح هستند اما در نظام جمهوری اسلامی که بر پایه توحید و معاد برپا شده است و به دنبال آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انسانی و همچنین گسترش عدالت می باشد وجود نیروهای مسلح از ضرورت بیشتری برخوردار است.
وی افزود: آیه‌ای که بر سینه ستبر پاسداران انقلاب اسلامی نوشته شده به این معنی است که هرچه می توانید از ساز و برگ نظامی فراهم کنید تا دشمنان خدا را به وسیله این آمادگی بترسانید، البته دشمنانی هستند که شما آنها را نمی‌شناسید ولی خداوند آنها را می‌شناسد؛ ولی شما با آمادگی که دارید دشمنان پیدا و پنهان را می‌ترسانید.
نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: امروز در جمهوری اسلامی افتخار، عزت، شرافت و سربلندی در سایه جان فشانی و شهادت نیروهای مسلح مشاهده می‌کنیم و هیچ عمل و کار نیکی قابل مقایسه با شهادت در راه خدا نیست.
وی اظهار داشت: شهدای دهه کرامت لرستان در مسابقه دنیا پیروز شدند و مجاهدت خانواده‌های این ۱۸ شهید در حقیقت استمرار جهاد این شهدا است.
امام جمعه خرم آباد افزود: امروز در این موقعیت حساس برخی از خانواده‌های شهدا در کمک‌های مومنانه، محرومیت‌زدایی همیشه در صف اول هستند و با یاد شهدا گروه جهادی تشکیل می‌دهند تا آرمان‌های شهدا را ادامه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار