رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی:
خرم‌آباد -رییس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: امروز به برکت خون شهدا امنیت در سطح کشور به ویژه استان لرستان مطلوب است.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ 15 October 2021

 

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی: امنیت در استان لرستان مطلوب است

به گزارش تابناک لرستانف  حجت الاسلام "سید اسماعیل حسینی مازندرانی" در سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امروز با وحدت و همدلی بین طوایف، اقوام و نیروی های مسلح در استان لرستان شاهد امنیتی مطلوب و پایدار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در استان وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد و پرسنل این نیرو با هماهنگی با نماینده عالی دولت در استان و عوامل خدمتگزار در راستای تحقق آرمان‌های دولت سیزدهم تلاش می کنند.

رییس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان افزود : نیروی انتظامی به تمام ارگان هایی که به مردم خدمت می کند در کنار آنها بوده و در راستای امنیت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. 

 وی با بیان اینکه شکوفایی اقتصاد مقاومتی در سایه امنیت امکان پذیر است، اظهار داشت: امروز با کمک و مشارکت شما مردم ولایتمدار لرستان شاهد امنیتی پایدار و خوبی در سطح استان لرستان هستیم.

حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی تاکید کرد: دشمنان نظام اسلامی در انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم بودند که مردم با هوشیاری کامل مشت محکمی به دهان یاوه گویان زدند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار