نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: علت عدم توسعه استان لرستان کمبود بودجه‌های ملی و اعتبارات متمرکز است که باید مسوولان برای جذب این اعتبارات تلاش بیشتری کنند.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ 15 October 2021

به گزارش تابناک لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید "احمد رضا شاهرخی" در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد با بیان اینکه علت عدم توسعه استان لرستان کمبود بودجه ملی است از استاندار جدید لرستان خواست تلاش برای استفاده بیشتر از بودجه های ملی و اعتبارات متمرکز را در اولویت خود قرار دهد، زیرا که اغلب پروژه های نیمه تمام و سدهای نیمه کاره استان بخاطر نبود اعتبار تکمیل نشده اند.

وی افزود: باید از هم اکنون با برنامه ریزی مدون و دقیق و رصد پروژه ها آماده سفر ریاست جمهوری به استان لرستان باشیم.

امام جمعه خرم آباد همچنین گفت: باید تلاش شود، ضعف‌های سفرهای گذشته مقامات کشوری به استان برطرف و در سفر آیت الله رئیسی به استان لرستان بتوانیبم نهایت استفاده را برای توسعه استان ببریم.

وی به مناسبت های هفته نیز اشاره کرد و گفت: امروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام است که این روز را به همه ملت ایران به ویژه مردم استان لرستان تسلیت عرض می کنیم و باید گفت آنچه باعث غیبت امام زمان عجل الله شد این بود که مردم قدر نعمت امامان خویش را ندانسته و همین امر موجب تبدیل به غیبت صغرا و کبرای امام زمان شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: باید گفتار ، رفتار، و کردار ما نبوی، علوی و مهدوی پسند باشد، تا ناسپاسی های گذشته فراموش و اسباب ظهور فراهم گردد.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به روز پیوند اولیا و مربیان روز تربیت بدنی و روز ورزش پارالمپیک اشاره کرد و گفت : از قهرمانان پارالمپیک جانبازان و معلولین که موفق به کسب طلا و نقره شدند و پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوردند تقدیر و تشکر می کنیم .

وی اظهار داشت : مردم استان لرستان از حضور ورزشکاران خود در مسابقات پر المپیک و المپیک از همه این جوانان و پهلوانان تشکر کرده و باید گفت، جوانان لرستانی به واسطه ویژگی‌های فیزیکی و دینی آمادگی لازم را برای حضور در همه مسابقات کشوری و خارج کشوری را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تاکید کرد: قهرمانان پارالمپیک امروز نیازمند حمایت همه مسئولان در سطح کلان و استان هستند و در جهات مختلف به ویژه مادی باید مورد توجه قرار گیرند.

امام جمعه خرم آباد به روز عصای سفید و روز نابینایان اشاره کرد و گفت: همه مسئولان وظیفه دارند امکانات و زیرساخت‌های مانند مناسب سازی پیاده رو ها، وسایل نقلیه، مراکز ورزشی و فرهنگی مورد نیاز نابینایان را فراهم کنند.

وی در ادامه از حضور نیروی انتظامی در بخش های مختلف تقدیر و تشکر کرد و گفت: امروز امنیت پایدار در سطح کشور و استان فراهم است و این امنیت زیرساخت همه پیشرفت هاست که باید از زحمات نیروی انتظامی که باعث این امنیت شده تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار