رییس سازمان جهادکشاورزی استان لرستان گفت: ۲۶ طرح با اعتباری معادل چهارهزار میلیارد تومان و اشتغالزایی برای هفت هزارنفر در ستاد توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی استان تصویب شد.
کد خبر: ۱۰۰۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 16 October 2021

"اسفندیار حسنی مقدم" روز شنبه در هفتمین جلسه ستاد توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی لرستان اظهار داشت: امور مربوط به صدور مجوزها و پروانه های این تعداد طرح در دست اقدام می باشد و در حال حاضر تعداد ۱۱ طرح از این تعداد با اعتباریکهزارو۵۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای یکهزارو۷۰۰ نفر موفق به اخذ تمامی مجوزها شده و عملیات اجرای این طرح‌ها کلنگ زنی و یا عملیاتی شده است.
وی ادامه داد: در این جلسه با احداث پروژه بزرگ تکمیل زنجیره تولید گوشت ماهیان خاویاری به ظرفیت ۲۰۰ تن خاویار و ۱۰ هزار تن گوشت ماهی خاویاری با حجم سرمایه گذاری یکهزارو۱۲۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی یکهزارو۳۶۰ نفر در منطقه رنگین کمان شهرستان پلدختر موافقت شد.
به گفته حسنی‌مقدم هیاتی متشکل از نمایندگان معاونت بهبود تولیدات دامی، اداره کل دامپزشکی، سازمان نظام دامپزشکی و مدیریت جهاد کشاورزی هر شهرستان به منظور احداث واحدهای جدید پرورش مرغ گوشتی و یا توسعه ظرفیت واحدهای مرغداری موجود باید بررسی لازم را به عمل آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار