معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: با توجه به تاکید وزارت بهداشت مبنی بر تسریع در کار واکسیناسیون تاکنون ۷۵ درصد جمعیت این شهرستان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
کد خبر: ۱۰۰۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ 31 October 2021

به گزارش تابناک لرستان، " احمد گودرزیان" در این باره افزود: تا زمانی که ۸۰ درصد جامعه هر۲ دُز واکسن را تزریق نکرده اند مردم باید همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی اظهار داشت: ۷۵ درصد جمعیت بالای ۱۲سال بروجرد معادل حدود ۲۰۵ هزار نفر می باشند که دُز اول واکسن کرونا را تزریق نموده اند.
وی ادامه داد: همچنین بیش از ۳۵ درصد جمعیت بالای ۱۲سال هر۲ دُز واکسن کرونا را دریافت کردند.
فرماندار بروجرد بیان کرد: نمی‌توان یقین داشت، چون استقبال از تزریق واکسن خوب بوده خطر کرونا برطرف شده بلکه باید طبق گذشته ضمن پرهیز از حضور در اجتماعات و آیین‌های شادی و عزا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشت.

گودرزیان اضافه کرد: هم اکنون آمار بستری بیماران کرونایی دربروجرد کاهش یافته اما آمار ورودی‌ها روبه افزایش است.
وی ادامه داد: اگر چه آهنگ تزریق واکسن از رشد بالایی برخوردار بوده اما عدم رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم همچنان موجب تشدید و گسترش ویروس و خطر موج ششم کرونا خواهد شد.

فرماندار بروجرد گفت: تزریق واکسن کرونا از طریق ۳۲ مراکز تجمیعی و پایگاه تزریق و ۸۵ مرکز و خانه بهداشت و ۲دستگاه آمبولانس و اتوبوس سیار اتجام می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار