کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در دورود، معرفی سرپرست بخشداری اشترینان، بهره‌برداری از بوستان یاس خرم‌آباد و برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی از جمله عناوین اخبار کوتاه لرستان در روز یکشنبه ۲۳ آبان است.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴ 14 November 2021

به گزارش تابناک لرستان، محمدعلی گودرزی معاون سیاسی فرماندار بروجرد گفت: حسن سروندی کارشناس معاونت سیاسی فرمانداری بروجرد، به عنوان سرپرست بخشداری اشترینان به جای مقداد صارمی معرفی شد.

بخش اشترینان با جمعیت ۴۵ هزار نفری دارای ۳۸ روستا و سه دهستان می باشد، شهر اشترینان نیز بیش از ۶ هزار نفر جمعیت دارد و قدیمی ترین بخش استان لرستان است.

بهره برداری‌ از بوستان یاس خرم‌آباد 

سعید فتوحی شهردار خرم آباد گفت: بوستان یاس در فضایی بالغ بر یک هکتار در گلدشت شرقی احداث شده است و ۱۰ روز آینده افتتاح می شود.

وی عنوان کرد: در این پروژه تاکنون سنگ فرش معابر، دیواره پیرامون مناره، آجر فرش کف مناره، سیستم روشنایی، کاشت عمده فضای سبز و اجرای تاسیسات آبیاری انجام شده است.

وی ادامه داد: پارک یاس این ظرفیت را ایجاد می‌کند که مردم فارغ از ترافیک شهری و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حتی در ایام کرونا در آن حضور پیدا کرده و بتوانند از فضای سبز و مفرح استفاده کنند.

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم تریاک در دورود 

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی از قاچاقچیان حرفه‌ای قصد انتقال مقادیری موادمخدر را از استان‌های مرکزی به لرستان دارد، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با هماهنگی قضائی وارد عمل شدند.

وی با اشاره به دستگیری سوداگر مرگ تصریح کرد: در بازرسی از خودروی سواری مقدار ۵۰ کیلو و ۴۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در الیگودرز

به مناسبت هفته کتاب و با هدف ترغیب کودکان و نوجوانان در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، برنامه های مختلف فرهنگی هنری در کتابخانه فرزانگان روستای فرسش الیگودرز برگزار شد.

از جمله مهمترین این برنامه ها معرفی کتاب ۱۰ قصه از امام زمان (عج) و کتاب ضامن آهو برای نوجوانان و کودکان بود و در پایان نیز با اهدا هدایایی از دانش آموزان عضو کتابخانه تجلیل شد.

گفتنی است فرسش روستای دوستدار کتاب در کشور معرفی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار