مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: ۳۵ هزار واحد سیل‌زده روستایی و شهری در استان تعمیر یا احداث و ۴۸۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض در این راستا پرداخت شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷ 17 November 2021

به گزارش تابناک لرستان، مسعود رضایی روز چهارشنبه در جلسه با مدیر امور شعب بانک ملی لرستان افزود: وقوع سیل فروردین ۹۸ در لرستان به فرصتی برای نوسازی واحدهای فرسوده روستایی تبدیل شد که بنیاد مسکن در این راستا ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار هزینه کرد.

وی تصریح کرد: پس از سیل ویرانگر سال۹۸ در لرستان بیش از ۱۳ هزار واحد احداث و بیش از ۲۱ هزار واحد مسکونی آسیب‌دیده تعمیر شد.

رضایی افزود: همزمان با احداث و تعمیر واحدهای مسکونی سیل‌زده، بیش از هفت هزار واحد مسکونی از سهمیه مقاوم‌سازی روستایی بهسازی شد و ۲ هزار واحد مسکن ویژه محرومان نیز به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: تجارب ارزشمند و عملکرد مثبت بنیاد مسکن در بازسازی واحدهای زلزله‌زده استان کرمانشاه و مناطق سیل‌زده لرستان موجب شد این نهاد انقلابی به عنوان استان معین برای بازسازی مناطق زلزله زده اندیکای خوزستان انتخاب شود.

رضایی اقدامات ارزشمند در حوزه بازسازی و بهسازی مسکن روستایی لرستان را نتیجه همکاری ارزنده و تعامل موثر بانک‌های عامل دانست و تصریح کرد: در مجموع بیش از ۵۴ هزار پرونده کمک های بلاعوض، تسهیلات مسکن و معیشتی سیل در استان تشکیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار