امام جمعه بروجرد گفت: بسیج ابتکار ماندگار امام خمینی (ره) بود که از آغاز انقلاب تاکنون خدمات بزرگی به ملت ایران ارائه کرده است.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 20 November 2021

به گزارش تابناک لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی روز شنبه در دیدار با اقشار مختلف بسیجیان افزود: بسیج در آذر سال ۵۸ به دستور امام (ره) شکل گرفت و طی این سال ها خدمات بسیار زیادی را در بخش های مختلف به مردم خصوصا محرومان ارائه داده است .

وی معنویت و مردمی بودن را رمز موفقیت بسیج دانست و اظهار داشت: این نهاد امروز، به خار چشم دشمنان تبدیل و سبب ایجاد وحشت در دل دشمن شده است چراکه دشمنان می دانند بسیجی همیشه آماده و در برابر زورگویان مقاوم ایستاده است.

وی اظهار داشت: بسیجیان انسان های مخلصی هستند که در راه خدا گام بر می دارند بنابراین مادامی که انسان در این مسیر باشد احدی جرات ایستادگی در برابر او را ندارد.

امام جمعه بروجرد معنویت و توکل به خدا را موجب دستیابی امام راحل و مقام معظم رهبری به درجات والا دانست و گفت: بسیجیان باید همواره گوش به فرمان رهبر معظم باشند تا شاهد پیشرفت و توسعه انقلاب و نظام باشیم.

در این آیین از سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج رونمایی شد.

اول آذرماه روز بسیج مستضعفان نامگذاری شده است و هر ساله همزمان با این مناسبت برنامه هایی به مدت یک هفته در کشور اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار