مدیرکل کمیته امداد استان ایلام؛
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت :تا پایان امسال بیش از ۶ هزار فرصت شغلی برای نیازمندان و مددجویان کمیته امداد ایجاد می‌شود و تاکنون نیز سه هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 04 December 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛رضا طاهری ظهر در دیدار با امام جمعه ایوان اظهار کرد: تا پایان امسال بیش از ۶ هزار فرصت شغلی برای نیازمندان و مددجویان کمیته امداد ایجاد می‌شود و تاکنون نیز سه هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی افزود: بیش از ۵۰ درصد مشاغلی که توسط کمیته امداد ایجاد می‌شود از طریق طرح راهبری شغلی است که در این زمینه از توان، تخصص و امکانات راهبران استفاده می‌شود.

طاهری عنوان کرد: برخی بانک‌ها در زمینه اشتغال زایی برای نیازمند همکاری مورد انتظار را با کمیته امداد ندارند که انتظار داریم همکاری آنها بیشتر شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام افزود: در جنگ اقتصادی و شرایطی که جامعه با آن مواجه است کمیته امداد تلاش جدی دارد که فشارهای اقتصادی بر دوش مردم را کمتر کند.

وی گفت: چنانچه زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن مددجویان فراهم شود کمیته امداد آمادگی دارد نیاز مسکن قشر مددجو را در کمترین زمان ممکن برطرف کند.

امام جمعه ایوان نیز بیان کرد: اشتغال خانگی بهترین زمینه برای توانمندسازی قشر نیازمند و مددجوی جامعه است.

حجت الاسلام علی حیدری تصریح کرد: در زمینه ایجاد مشاغل امروزی و نوین استعدادهای خوبی در استان ایلام وجود دارد که کمیته امداد این توانایی را دارد که قشر مددجو را وارد این عرصه کند.

وی افزود: تأمین معیشت از مواردی است که می‌تواند بیشترین رضایتمندی را در بین مردم داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار