امام جمعه سوق گفت: بخش 12 هزار نفری سوق در نگاه مسؤولان به فراموشی سپره شده است.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵ 04 December 2021

یکی از مهمترین وظایف یک نماینده بررسی مشکلات موکلین و انتقال این مشکلات به مسئولین اجرایی و پیگیری و نظارت برنامه های رفع این مشکلات است. 
از طرف دیگر امامان جمعه معمولا در بیان مشکلات مردم ، بدون تعارف و خارج از عرف معمول سیاسیون در بیان این مشکلات که همواره با ملاحظه همراه است ، سخن می گویند. 
امروز امام جمعه سوق در حضور نماینده ولی فقیه مطالبی را مطرح کرده است که به عقیده وی تبعیض مسئولان نسبت به این شهر است اما از آنجایی که شاید صدای امام جمعه سوق آنگونه که باید به گوش مسئولان نرسد ، بی شک انتظار است نماینده مردم در مجلس این داد امام جمعه را با صدای بلندتر فریاد بزند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فارس نوشت که حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل امروز در شورای اداری سوق که با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، امام جمعه شهرستان ، فرماندار و مدیران برگزار شده بود ، اظهار داشت : بخش سوق در خدمات‌رسانی مورد تبعیض و بی‌عدالتی قرار گرفته است.
امام جمعه سوق گفت: با وجود دعوت از استاندار طی 2 سال گذشته هیچ سفری به این بخش صورت نگرفته در حالی که از مسیر سوق برای رفتن به شهرستان لنده گذر کرده است.
وی با بیان اینکه مشکلات سوق در نگاه مسؤولان به فراموشی سپرده شده است، افزود: شهر علم، ادب و فرهنگ خاستگاه روحانیون و علمای بنام استان بوده و مردم این دیار در برابر حکومت جور پهلوی ایستادگی کرده‌اند.
حجت‌الاسلام کیانی‌اصل گفت : نزدیک بودن به مرکز شهرستان خود عامل بروز بسیاری از مشکلات شده است ، به عنوان مثال برای استقرار ادارات به نمایندگی اکتفا شده و جر بخشداری و شهرداری هیچ ارگانی در سوق اداره ندارد.
وی با بیان اینکه شهر سوق هفت هزار و 200 نفر جمعیت دارد، اضافه کرد: این شهر از پارک و فضای رفاهی محروم است، چمن مصنوعی ندارد تنها یک سالن ورزشی دارد که آن هم از استاندارد لازم برخوردار نیست.
کیانی‌اصل به محور اصلی سوق اشاره کرد و گفت: با گذشت 12 سال این جاده ساماندهی شد که البته هنوز هم مشکلاتی دارد.
وی بیان داشت: اگر حادثه‌ای در بافت فرسوده شهر رخ دهد امکان خدمات‌رسانی وجود ندارد.
امام جمعه سوق خواستار خدمات‌دهی بنیاد علوی به سوق شد و گفت: این بنیاد می‌تواند بخشی از مشکلات از قبیل مدارس و مساجد را برطرف کند.
وی اضافه کرد: علل ناکامی دانش‌آموزان سوق طی سال‌های اخیر نبود زیرساخت‌ها در فضای آموزشی بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار