خیبر در روزی که آمده بود تا ثابت کند که چیزی برای صعود به لیگ برتر کم نداشت، در هفته پایانی لیگ دسته اول کشور به مصاف مس کرمانی رفت که از پیش صعودش قطعی شده بود و برای کسب عنوان قهرمانی یا نایب‌قهرمانی پا به این میدان حساس گذاشته بود.
کد خبر: ۱۰۴۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲ 08 June 2022
خیبر که یکی از مدعیان جدی لیگ یک بود تا پیش از این بازی در جایگاه چهارم قرار داشت و عملاً هیچ‌امیدی به صعود نداشت و تنها آمده بود تا از حیثیت خود دفاع کند.
این تیم با کسب ۱۳ امتیاز از ۵ بازی اخیر نشان داده بود که اگر برخی اتفاقات فوتبالی یا غیر فوتبالی در طول فصل رخ نمی‌داد، شاید مردم دیار افلاک‌امشب جشن صعود می‌گرفتند.
بر اساس این گزارش از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه ۱۷ خردادماه و با قضاوت عباس راکی خیبر در ورزشگاه خانگی به مصاف مس کرمان رفت و این بازی در پایان با نتیجه 2بر صفر به سود مس به پایان رسید تا خیبر ثابت کند که مرد روز‌های سخت نبود.
هفته پایانی لیگ دسته اول/ ورزشگاه تختی خرم‌آباد

خیبر خرم‌آباد ۰– مس کرمان 2
 
 
کادر داوری: عباس راکی – مازیار معتمدنیا – موسی وصال – مهدی انصارنژاد
ناظر: مهرداد ذهبی
 
 
ترکیب خیبر: محمدصادق نادرپور، محمدعلی صفیا، علی مغنمیان، مهرداد قنبری، محسن طرهانی، حمیدرضا دیوسالار، احسن جودکی، حسین شهابی، رحیم آلوغیبش، بهمن سالاری، میلاد غریبی.
سرمربی: فراز کمالوند- مدیر تیم: کیانوش کهزادی
 
ترکیب مس کرمان: حسین شهریاری، عیسی پرتو، علی تهامی، میلاد خدایی، جلال عبدی، محمد صبوری، عارف زینلی، میلاد پورصفشکن، حسین دوستدار، احمد نصیری، مهرداد آوخ
سرمربی: فرزاد حسین‌خانی- مدیر تیم حجت جهرمی
 
 
خیبر در دومین سال حضورش در لیگ دسته اول نتوانست به لیگ برتر صعود کند، اما باز هم‌امید می‌رود این تیم با جذب بازیکنان مطرح، تقویت کادر فنی و حمایت‌های مالک تیم و پشتیبانی مدیران استانی به عنوان یک قطب در فوتبال کشور مطرح شده تا فصل بعد شاهد حضور قدرتمند این تا در مسابقات باشیم.


ملوان بندر انزلی و مس کرمان صعود کردند

هفته آخر لیگ یک در حالی با ۶ دیدار برگزار شد که ۳ دیدار این هفته لغو شد. در این دیدار ملوان توانست با پیروزی یک بر صفر برابر ویستاتوربین، ضمن امضای سقوط این تیم به لیگ دسته دوم، قهرمان رقابت‌های لیگ یک لقب بگیرد.
مس کرمان با دو گل عارف زینعلی و می‌ثم آقایی میزبانش خیبر را شکست داد و نایب قهرمان لیگ یک شد.
شاهین شهرداری بوشهر در داربی قعرنشینان، برابر ماشین‌سازی با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد تا ماشین‌سازان به عنوان تیم آخر راهی لیگ دو شوند.
سایپا با گل‌های بهروز هوشمند و مرتضی خراسانی، ۲ بر یک شهرداری همدان را مغلوب کرد و در لیگ یک ماندنی شد. تک گل شهرداری همدان را می‌ثم زمانی به ثمر رساند.
خوشه‌طلایی ساوه در پرگل‌ترین بازی هفته با نتیجه ۳ بر ۲ برابر قشقایی به برتری رسید. شمس آذر قزوین با گل‌های پوریا سرآبادانی و کامبیز دهقانی رایکا را مغلوب کرد.
همچنین دیدار تیم‌های مس شهربابک - استقلال خوزستان، پارس جنوبی جم - شهرداری آستارا و استقلال ملاثانی - آرمان‌گهر لغو شد.
در جدول، ملوان با ۷۱ امتیاز قهرمان شد و مس کرمان با ۷۰ امتیاز در رده دوم‌ایستاد. آرمان گهر و خیبر هم با ۶۱ و ۵۹ امتیاز سوم و چهارم شدند.

در انتهای جدول نیز ماشین‌سازی با ۱۲، شاهین شهرداری با ۱۵ و ویستاتوربین با ۳۷ امتیاز به لیگ دسته دوم سقوط کردند

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار