اگر چه این روزها گمان می‌کنیم انسانیت، نوع‌دوستی، کمک به همنوع در هنگام سختی‌ها در لابه‌لای گرفتاری‌های روزانه گم شده باشد اما هنوز در دل مردم این سرزمین، در قلب و جان جوانان این مرز وبوم، در میان مردمان زاگرس و در دل روستایی بر کوهپایه گرین باز اتفاقی تلخ رخ می‌دهد که با مرور آن می‌توانیم به مردم استان و شهر و دیارمان ببالیم و افتخار کنیم.
کد خبر: ۱۰۴۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ 09 June 2022
اهالی بیداردل آبادی بی‌درنگ‌ به کمک می‌آیند و با هرچه در دسترس بوده به مهار آتش همت می‌گمارند.
محمد که جوان‌ترین عضو خانواده حاجری و از نزدیک‌ترین همسایگان است هم خود را به آتش می‌زند مبادا که همسایه‌ها در آتش جان بدهند و کل زندگی پیرمرد آتش بگیرد. اما شوربختانه زبانه‌های آتش به سیم‌های برق سرایت کرده و محمد که در تلاش برای خاموش کردن و نجات آدم‌های گرفتار در آن وزندگی مختصر آن‌هاست پس از نجات محاصره‌شدگان در آتش، در میان آتش و جریان بی‌رحم برق گرفتار و جان‌عزیزش را برای نجات همنوعان در یک فداکاری کم مانند، فدا می‌کند.
این حادثه اگر چه در میان دشواری‌های این روزها، کام عده زیادی از خانواده‌ها را تلخ کرده و مصیبت از دست دادن جوان برومندی از یک ایل وتبار است، اما در نگاهی دیگر ما را به زندگی در این مرزو بوم امیدوارتر می‌کند. تا زمانی که جوانانی مثل محمد حاجری در دل شهر و روستاهای ما هستند مگر می‌شود آسیبی به مردممان برسد؟
مگر می‌توانیم نسبت به همسایه وهمنوع بی‌تفاوت بود؟ حتی آتش بی‌رحم و سوزاننده هم نمی‌تواند مانع کمک وامداد و دستگیری و یاری باشد.
این اتفاق تلخ گونه‌ای دیگر از اتفاق تلخی است که برای نوجوان برومند لر، علی لندی رخ داد.
جایگاه محمد فداکار و همه ناجیان انسان‌ها بی‌شک در بهشت خواهد بود و مردم قدر پر مقدارشان را خواهند دانست.
 روحش شاد.

حجت یگانه/ پایگاه خبری یافته





*******************************
جان باختن تلخ جوان الشتری

رئیس اورژانس لرستان از جان باختن جوان ۳۲ ساله الشتری بر اثر برق‌گرفتگی در حادثه آتش‌سوزی خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه یافته، مهدی غیبی امروز در گفتگو با یافته به تشریح این خبر پرداخت و گفت: نیمه‌شب گذشته یک باب منزل مسکونی در روستای پرسک از توابع شهرستان الشتر دچار حریق شد که متأسفانه یک جوان الشتری که برای خاموش کردن آتش وارد منزل شده بود، بر اثر برق‌گرفتگی جان خود را از دست داد.
پیرمرد و پیرزنی که منزل آنها دچار حریق شده بود با کمک این جوانان فداکار نجات یافتند و آسیبی جانی به آنها نرسید.
علت آتش‌سوزی در حال دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار