معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: یک هزار و ۶۵۰ تن مرغ منجمد در استان ذخیره شده و تا پایان هفته این میران به ۲ هزار تن خواهد رسید.
کد خبر: ۱۰۵۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲ 15 June 2022

به گزارش تابناک  از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان سیروس ابراهیمی سه شنبه شب در جلسه تنظیم بازار استان با بیان اینکه در انبارهای استان اقلام ضروری از جمله شکر، برنج، مرغ و گوشت قرمز به اندازه کافی ذخیره شده است ، اظهار داشت: این میزان مرغ تولید استان است که بخشی از آن توسط شرکت پشتیبانی امور دام جهاد خریداری و به صورت بهداشتی در سردخانه های استان ذخیره می شود و در مواقع لازم وارد بازار خواهد شد.

ابراهیمی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی و تبلیغ در خصوص اصلاح برخی از احکام مربوط به تعزیرات حکومتی در حوزه بازار گفت: اخیرا میزان جرائم و برخورد با افراد متخلف در بازار در حوزه تولید و توزیع و فروش کالا و خدمات توسط معاون اول رییس جمهور در ۷ ماده و ۵ تبصره به استانداری ابلاغ شده است که این موارد در جلسه امروز به اطلاع اعضای کارگروه تنظیم بازار رسانده شد.

 وی  تصریح کرد: از بازاریان می خواهم که بر اساس موازین قانونی، شرعی و اخلاقی کالا و خدمات را عرضه کنند چرا که ما متولی امور مردم هستیم و باید از منافع عموم مردم در مقابل تخلفات احتمالی دفاع کنیم.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان افزود در این زمینه قانون وضع شده و از طریق اصناف، نرخ نامه تمام کالا و خدمات تهیه شده و از طریق مجمع صنفی به اصناف مختلف ارسال شده است که لازم است نرخ کالا و خدمات در معرض دید عموم مردم قرار گیرد تا حین مراجعه بازرسین، اصناف گرفتار تخلف عدم نرخ‌گذاری و گرانفروشی نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار