نماینده ولی فقیه:
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت : امروز حل مسئله گرانی یکی از مطالبات به حق مردم است لذا باید امر مبارزه با گرانی و گرانفروشی از مرحله تولید تا مصرف پیگیری شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ 18 June 2022

به گزارش تابناک حجت الاسلام والمسلمین سید "احمدرضا شاهرخی" در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم آبادی به مسئله گرانی و گرانفروشی اشاره کرد و افزود: امروز انتظار می‌رود، در سطح استان و کلان کشور مبارزه با گرانی و گرانفروشی از مرحله تولید تا مصرف سرلوحه کار همه دستگاه‌های مرتبط قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه باید برای همه کالاهایی که مردم به آنها نیاز دارند تدابیری اندیشه شود که از تولید تا مصرف قیمت عادلانه داشته باشند اظهار داشت: خواست مردم از دولت و همه مسوولان دست اندرکار مبارزه با گرانی و گرانفروشی است.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به مسئله حیاتی آب اشاره کرد و گفت: صرفه جویی آب باید در دستور کار همه مسئولان و به ویژه مردم قرار گیرد.

وی آموزش مصرف صحیح آب و  ترویج صحیح آن و توجه به آموزه های دینی را مهم برشمرد و گفت: چگونه مصرف کردن و صرفه جویی آب باید در دستور کار همه مردم قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: آب از مهمترین عوامل حیات بشری است و هیچ کشوری بدون آب نمی تواند موفق باشد از این رو باید مسئله آب در سطح برنامه های مطالباتی قرار گیرد.

وی در ادامه به شهادت مصطفی چمران اشاره کرد و گفت: دکتر چمران استاد و دانشمندی بود که از لحاظ علمی در بهترین دانشگاه های جهان تحصیل کرد و می توانست یک زندگی مرفهی داشته باشد، اما آمد و در خدمت امام راحل تا آخرین قطره خون در مقابل دشمنان نظام ایستادگی و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: شهادت مصطفی چمران به عنوان روز بسیج اساتید نامگذاری شده که اساتید ما در گام دوم انقلاب اسلامی برای تحقق تمدن اسلامی باید شهید چمران را سرلوحه خود قرار دهند.

وی در ادامه به سالروز جنگ مسلحانه منافقین در سال ۱۳۶۰ علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ملت ایران همانند روزهای دیگر این روزها را به یاد دارند و منافقین امروز منفورترین افراد نزد ملت ایران هستند.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به سالروز تشکیل جهاد سازندگی در سال ۵۸ توسط امام راحل اشاره کرد و اظهار داشت: تشکیل جهاد سازندگی و بعد از آن جهاد کشاورزی مراحلی از رشد و تحول از جهت کمیت و کیفیت را تا به امروز پشت سر گذاشته است.

وی افزود: بخش مهمی از امنیت غذایی امروز وظیفه جهاد کشاورزی است.

 امام جمعه خرم آباد گفت: تولید محصولات کشاورزی، بیمه آنها، پرداخت تسهیلات لازم، صادرات محصولات کشاورزی بخشی از وظایف جهاد کشاورزی در کشور و در استان است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار