فرماندار سلسله گفت: شهرداری الشتر برای جلوگیری از معضل ترافیک باید بر معضل سدمعبرها نظارت داشته و آنها را جمع آوری کند.
کد خبر: ۱۰۵۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷ 20 June 2022

به گزارش تابناک لرستان به نقل از ایرنا، مسلم مرادی یکشنبه شب در جلسه شورای ترافیک شهرستان در سالن جلسات فرمانداری، با تاکید بر لزوم ساماندهی تاکسی های درون شهری و رعایت پراکنش آنها در نقاط مختلف شهر به منظور رفاه حال مسافران، گفت: مسافربرهای شخصی نیز باید در نقطه خاصی همچون ترمینال متمرکز شوند که باعث ایجاد ترافیک در مناطق پرتردد نباشند و بر نرخ کرایه آنها نظارت شود.

مرادی با اشاره به مشکلات سدمعبرهای خیابان ها و مسیرهای پرتردد شهرستان، گفت: شهرداری الشتر برای جلوگیری از معضل ترافیک باید بر معضل سدمعبرها نظارت داشته باشد.

وی با اشاره به شهر فیروزآباد و ترافیک های آن برغم کوچک بودن وسعت آن، افزود: جلسات شورای ترافیک این شهر به منظور ساماندهی ترافیک آن لازم است که برگزار و مصوبات آن از سوی بخشدار پیگیری شود.

فرماندار سلسله با تاکید بر لزوم نظارت پلیس راهور بر ترافیک نقاط مختلف شهر، گفت: باید ساعات اوج ترافیک و روزهای پرتردد شناسایی و در این ساعات و روزها نظارت دقیق تری از سوی پلیس راهور شهرستان صورت گیرد.

در جلسه شورای ترافیک سلسله مسائلی همچون نصب علائم ایمنی و راهنمایی در مسیرهای روستایی، ایجاد پارکینگ و به کار گرفتن ظرفیت پارکبان برای ساماندهی ترافیک شهری، نصب علائم راهنمایی و رانندگی، ایجاد شانه خاکی در جاده های روستایی و ساماندهی مسافربرهای شخصی درون شهری و برون شهری مور بحث و بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار