امام جمعه بروجرد گفت: امروز جمهوری اسلامی به قدرت و عظمتی در دنیا رسیده است که قابل مقایسه با گذشته نیست.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵ 01 July 2022

به گزارش تابناک، حجت الاسلام سید "علی حسینی" امروز در خطبه های نماز جمعه بروجرد با یادآوری حادثه سقوط هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا در ۱۲ تیرماه سال ۶۴ اظهار داشت: آن روز و آن زمان اگر نصف قدرت و تجهیزات امروز را داشتیم هیچ وقت آمریکا جرات چنین کار غلطی را به خود نمی داد.

وی خطاب به کسانی که می گویند ما نیازی به موشک و تجهیزات نداریم گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی ، جمهوری اسلامی پاسخی قاطع به آمریکا داد اما آمریکا جرات هیچ عکس العملی نداشت که این بخاطر قدرت و عظمت جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز تاسیس اولین خانواده با فضلیت و معنوی اظهار داشت: خانواده حضرت علی (ع) و فاطمه (س)بهترین خانواده در طول تاریخ هستند که همزمان چهار معصوم را در خود داشت.

وی افزود: جوان ها در تشکیل خانواده باید به تقوا و زیبایی باطنی توجه داشته باشند و بدانند که ازدواج های اینترنتی و خیابانی و توجه به زیبایی ظاهر نمی تواند به تشکیل یک خانواده باثبات و نمونه منتهی شود.

امام جمعه بروجرد گفت: توجه به تقوا و اصالت خانوادگی و اصولی همانند ساده زیستی، حجاب و عفاف و اخلاص و صفا و صمیمیت  باید مورد تاکید باشد.

حجت الاسلام حسینی افزود: رفاه طلبی، تجمل گرایی و زیاده خواهی یکی از عوامل ترویج طلاق است و گذشت در زندگی اصل مهمی است که باید مورد توجه باشد.

وی با انتقاد از صرف هزینه های هنگفت شام و ناهار در مراسم ترحیم گفت: در مواردی افراد برای این مراسم ها مجبورند وام بگیرند یا مجبور به فروش خانه خود شده اند که این سنت ناپسند باید برچیده شود.

وی از همچنین از صاحب خانه هایی که هوای مستاجران را دارند تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار