توافق نامه همکاری میان سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان و شهرداری دورود برای ارتقای کیفیت خدمات فنی مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان و شهرداری دورود به امضا رسید.
کد خبر: ۱۰۵۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹ 07 July 2022

 

به گزارش تابناک لرستان به نقل از  روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان، با امضای دکتر علیرضا آریان مهر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان و مهندس مسعود پولادوند سرپرست شهرداری دورود و مهندس حسن پیامنی رئیس شورای اسلامی شهر دورود ، توافق نامه همکاری بین سازمان نظام مهندسی و شهرداری دورود روز چهارشنبه مورخ 15/04/1401 منعقد شد.
این توافق نامه با هدف برقراری ارتباط الکترونیکی بین سازمان نظام مهندسی و شهرداری به منظور تحقق و توسعه برنامه های دولت الکترونیکی به امضا رسیده است.
ایجاد شفافیت و استقرار ارتباط الکترونیک، عدالت الکترونیک و پیشگیری از سو استفاده و تضمین صحت اسناد و گزارشات ساختمانی ، دستیابی دستگاه های ذی ربط در امر ساختمانی استان به بانک اطلاعاتی گزارشات مرحله ای و نقشه های تایید شده ی ساختمانی ، از محورهای همکاری این توافق نامه است.
بر اساس این گزارش، ایجاد زیرساخت های لازم برای اجرای این توافق نامه با همکاری های لازمه بین دو دستگاه متولی امر صورت خواهد پذیرفت و تلاش برای تحقق کاهش مراجعه حضوری به دستگاه های اجرایی، همکاری در ایجاد امکان ثبت همه گزارشات مرحله ای ساختمانی و نقشه های ساختمانی راجع به ساختمان های در حال احداث به صورت الکترونیکی، تبادل الکترونیکی اطلاعات و پاسخگویی الکترونیکی و بر خط به استعلام های مورد نیاز مراجع ذی ربط از دیگر محورهای این تفاهم نامه است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار