رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه در این مجموعه پروژه نیمه‌تمام وجود ندارد، افزود: ۲۵۰۰ واحد مسکونی برای لرستان توسط بنیاد ساخته می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ 09 July 2022
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  فارس، پرویز فتاح صبح امروز در جلسه بررسی طرح‌های محرومیت‌زدایی و سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان در لرستان، ضمن تسلیت شهادت امام محمدباقر(ع) اظهار کرد: اگر به علم امام ایمان داشته باشیم وضع ما قطعا بهتر از این خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: راهکار همه مشکلات، راهکار عقل، تدبیر و برنامه است، امروز بیشتر از هر چیزی به علمی و فنی فکر کردن، وحدت رویه و مدیریت مالی درست نیاز داریم.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه مدیریت ما هزینه‌ای بوده و دقیق نیستیم، افزود: رویه، نگاه و مدل مدیریت مالی باید تغییر کند، برای اداره استان نیازمند طرح نو و اصلاح روش‌های قدیمی هستیم.

فتاح بیان داشت: دولت انقلابی روی کار آمده و در این دولت مدیران باید از عقل و اندیشه و علم و برنامه بیشتر استفاده کنند، اشتباه گذشته را تکرار نکرده و نخست پروژه‌های مهم نیمه‌تمام اولویت‌بندی و سپس هزینه‌ها دقت شود.

وی با بیان اینکه لرستان در نگاه ما مهم است، گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد را بنیاد مستضعفان احیا کرد، ۲ واحد گازی را راه‌اندازی کردیم و طی دو سال واحد بخار این مجموعه در حال وارد مدار شدن است، ۴ هزار میلبارد هزینه این واحد بخار است که همه منابع اعتباری آن پیش‌بینی شده و هیچ مشکلی ندارد.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به سرمایه‌گذاری ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بنیاد در مجموعه سیکل ترکیبی خرم‌آباد، خاطرنشان کرد: موافقت کردیم بلوک دوم واحد بخار به مجموعه تا پایان دولت سیزدهم اضافه و سیکل ترکیبی هزار مگاواتی شود.

فتاح با بیان اینکه در بنیاد مستضعفان پروژه نیمه‌تمام وجود ندارد، افزود: ۲۵۰۰ واحد مسکونی برای لرستان توسط بنیاد ساخته می‌شود. برای اشتغال ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اختصاص یافت و ۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومانی بین محرومین استان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه دو منطقه هدف در لرستان داریم، گفت: در هر استان یک منطقه هدف داریم، حال اینکه برای لرستان ۲ منطقه داریم که برای هر کدام ۵۰ میلیارد تومان اختصاص دادیم.

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد: انقلابی عمل کردن به شعار نیست بلکه به عمل بوده و صدای عمل بسیار رساتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار