دادستان کرمانشاه:
دادستان کرمانشاه در نشست قرارگاه بررسی وضعیت آب شرب شهر کرمانشاه، یکی از معضلات مهم حوزه آب شرب در کرمانشاه را انشعابات غیرمجاز خواند و گفت: باتوجه به توسعه شهر و شکل گیری برخی محلات حاشیه نشین، انشعابات غیرمجاز آب زیادی در این محلات از سوی مالکین واحد‌های مسکونیِ بدون مجوز ساخت و ساز ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱ 24 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه در نشست قرارگاه بررسی وضعیت آب شرب شهر کرمانشاه، یکی از معضلات مهم حوزه آب شرب در کرمانشاه را انشعابات غیرمجاز خواند و گفت: باتوجه به توسعه شهر و شکل گیری برخی محلات حاشیه نشین، انشعابات غیرمجاز آب زیادی در این محلات از سوی مالکین واحد‌های مسکونیِ بدون مجوز ساخت و ساز ایجاد می‌شود.

وی افزود: از طرفی باتوجه به احداث خط لوله انتقال آب سد گاوشان به کرمانشاه، دست درازی‌هایی در این مسیر به این خط لوله اتفاق افتاده و برخی کشاورزان برای آبیاری زمین‌های خود از آب شرب این خط لوله با کشیدن انشعابات غیرمجاز استفاده می‌کنند.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: بنابراین دستگاه‌های خدمات رسان در این حوزه خواستار برخورد جدی با انشعابات غیرمجاز آب و نیز تخریب کنندگان خطوط لوله انتقال آب از سد گاوشان هستند که در این رابطه جلساتی هم با حضور قضات شعب ویژه رسیدگی کننده تشکیل شده است.

وی به بحران آب و معضل کمبود آب شرب در آینده اشاره کرد و گفت: در این راستا، برخورد سخت گیرانه، قاطعانه و فوری با مجرمین این زمینه خصوصا دانه درشت‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

کرمی همچنین از شکل گیری شعبات ویژه جهت رسیدگی به این نوع از پرونده‌ها در دادسرای کرمانشاه خبرداد.

وی تاکید کرد: از دیگر سو، ضابطین دستگاه قضایی را مکلف می‌دانیم تا از پرسنل شرکت آب و فاضلاب شهر کرمانشاه در برخورد با انشعابات غیرمجاز پشتیبانی لازم را داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار