مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برپایی همایش "طلایه داران تبلیغ با پرچم داران ولایت" در ایام محرم سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹ 25 July 2022

یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص برنامه‌های ایام محرم اظهار کرد: برنامه ریزی‌ها همزمان با آغاز ماه محرم صورت گرفته که همایش "طلایه داران تبلیغ با پرچم داران ولایت" از آن جمله هستند.

وی با بیان اینکه "پرچم داران ولایت" به شورای هییت های مذهبی مرتبط می‌شود، افزود: بر این اساس ۱۵۰ نفر از مسئولین هیئت‌ها از سطح شهرستان کرمانشاه دعوت شده که در یک جلسه توجیحی با حضور معاون فرهنگی سازمان تبلیغات کشور شرکت کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: برای طلایه داران تبلیغ هم ۲۰۰ نفر از مبلغین و مبلغات شهرستان کرمانشاه جهت توجیه مباحث مرتبط با فرامین مقام معظم رهبری در محرم ۱۴۴۴ با موضوعات امید افرینی و جوانی جمعیت و مباحث مرتبط با شاخص‌های تراز اعمالات، دعوت شدند.

وی تصریح کرد: در این راستا با تعاملاتی که با سازمان تبلیغات کل کشور، اصناف و صمت صورت گرفته و سال‌های گذشته، سازمان صمت مسئولیت این امر را بر عهده داشت، امسال به جهاد کشاورزی واگذار شده، اقلام نذورات به تعداد هر هیئتی یک مقدار (در قالب جیره خشک) تعیین شده و توسط هماهنگی شورای هیئات مذهبی استان با جهاد کشاورزی در اختیار هیئت‌های مذهبی برای پخت و نذوراتشان قرار می‌گیرد.

وی گفت: تمدید مجوز‌ها و ایستگاه‌های صلواتی هم پیگیری شد و فضا را برای اقامه عزای امام حسین (ع) آماده می‌کنیم.

وی در خصوص همکاری با شهرداری در این زمینه یادآور شد: بحث فضا سازی و تبلیغات مرتبط با هیئت‌های مذهبی و دعوت و تکریم از هیئت‌های مذهبی فردا شب در یک جلسه مطرح می‌شود.

وی "راه بهشت" را یکی از برنامه‌های تبلیغات اسلامی در ایام اربعین اعلام کرد و گفت: راه بهشت مرتبط با حلقه‌های مردمی و میانی است، "اجلاسیه پیر مدافعان" که کمیته فرهنگی و آموزشی آن را به سازمان تبلیغات سپرده از دیگر برنامه‌های اربعین می‌باشد.

احمدی تاکید کرد: کمیته آموزش و فرهنگی که به سازمان تبلیغات اسلامی مرتبط است، زیر ساخت‌ها و زیر بنا‌هایی که در حیطه کمیته فرهنگی اهمیت دارد را مورد توجه قرار می‌دهد و جلسات آن در دهه محرم به صورت منظم برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار