جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و هرکس بخواهد از آن عبور کند با برخورد قاطعانه و سخت ماموران انتظامی مواجه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴ 25 July 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا سردار "جمال سلمانی" در مراسم صبحگاه عمومی پلیس کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌ها و سیاست‌های فراجا حفظ امنیت شهروندان و برخورد قاطعانه با افرادی است که قصد هنجارشکنی و ایجاد اخلال در نظم عمومی را دارند.

وی با تاکید بر اینکه هدف پلیس رضایتمندی اقشار مختلف مردم و احساس امنیت و آرامش است، گفت: برای این کار با خدای خود عهد بسته ایم که ذره‌ای در احقاق حقوق مظلومان کوتاه نیامده و بیشتر از توانمان تلاش کنیم.

سلمانی ادامه داد: در این میان استان کرمانشاه هرگز مامن خوبی برای مجرمان و افراد خلافکار نبوده و در سال‌های اخیر نیز بار‌ها به آن‌ها ثابت شده که اگر بخواهند رفتاری در راستای ناامن سازی انجام دهند، قاطعانه‌ترین برخورد‌ها با آن‌ها صورت می‌گیرد.

سلمانی امنیت مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: هرکس بخواهد از این خط عبور کند حتی اگر کیلومتر‌ها نیز از این دیار فاصله بگیرد در نهایت تسلیم قانون خواهند شد و به مجازات عملشان می‌رسند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نمونه‌ای از اهتمام پلیس برای برقراری نظم و امنیت هفته گذشته با دستگیری چند باند حرفه‌ای سرقت که یکی از این باند‌ها در خلال سرقت مرتکب قتل شده بودند، به نمایش درآمد.

وی تصریح کرد: در همین راستا لازم است به صورت ویژه از پلیس آگاهی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه و ماموران کلانتری ۲۴ الهیه که توانستند در ماموریت‌های جداگانه با دستگیری سارقان حرفه‌ای و مسلح اقتدار خود را نشان دهند، قدردانی کنم.

این مقام عالیرتبه انتظامی همچنین از تلاش‌های ماموران پلیس در برقراری امنیت در خلال سفر رئیس جمهور به استان نیز قدردانی کرد و گفت: امیدوارم این سفر هم برای استان و هم مجموعه انتظامی کرمانشاه باعث خیر و برکت شود.

وی ادامه داد: در هفته گذشته شاهد افزایش سوانح رانندگی درون و برون شهری بودیم که در این خصوص لازم است مسئولان پلیس راه و راهور استان با انجام برنامه ریزی‌های دقیق‌تر در راستای کاهش سوانح و تلفات اقدام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار