رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گفت: محدودیت های ترافیکی مراسم رژه ۳۱ شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در خرم آباد اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ 21 September 2022

به گزارش تابناک لرستان از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کریم فاخری اظهار کرد: مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در میدان کریم خان زند و بلوار چهار باغ خرم آباد از ساعت هفت صبح روز پنج شنبه مورخه ۳۱ شهریورماه برگزار می شود.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی خرم اباد گفت: مسیر جنوب به شمال بلوار کریم خان از ابتدای خیابان فردوسی به سمت میدان کریم خان و مسیر شمال به جنوب بلوار کریم خان از ابتدای خیابان بزرگمهر به سمت میدان کریم خان به صورت رفت و برگشت مسدود و تردد از آنها ممنوع می باشد.

وی افزود: همچنین ورود از میدان آرش و سایر خیابان های همجوار به بلوار چهار باغ و میدان کریم خان ممنوع است.

فاخری با اشاره به مسیرهای جایگزین ادامه داد: خودروهایی که قصد تردد در مسیر جنوب به شمال بلوار کریم خان از سمت بیمارستان تامین اجتماعی را دارند می بایست از طریق اولین دور برگردان به سمت خیابان فردوسی، میدان فردوسی وارد و از طریق بلوار بهارستان ادامه مسیر بدهند.

وی بیان کرد: همچنین خودروهایی که قصد تردد در مسیر شمال به جنوب بلوارکریم خان از سمت چهارراه طیب را دارند می بایست از طریق خیابان بزرگمهر، روبروی سازمان پایانه ها به بلوار بهارستان وارد و سپس ادامه مسیر دهند.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گفت: از کلیه مغازه داران و کسبه نزدیک به محل برگزاری مراسم تقاضا می گردد که از پارک وسیله نقلیه خود در سطح سواره رو خودداری نمایند همچنین به رانندگان توصیه می شود که به تذکرات و راهنمایی های مامورین راهنمایی و رانندگی مستقر در مسیر مراسم توجه لازم را داشته باشند.

فاخری بیان کرد: خودروهای که در مسیر رژه نیروهای مسلح پارک شده باشد به وسیله جرثقیل از محل منتقل می گردد و عواقب بعدی آن متوجه مالک خواهد بود و به کلیه ساکنین محدوده اجرای طرح توصیه می گردد از اصرار به ورود با خودرو به محدوده طرح اجتناب و با مأموران همکاری لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار