خرم آباد-استاندار لرستان گفت: مدافعان امنیت در برابر فتنه انگیزان و آنانی که قصد برهم زدن نظم و امنیت جامعه را دارند، با اقتدار و محکم و استوار ایستاده اند.
کد خبر: ۱۰۷۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲ 18 October 2022

به گزارش تابناک لرستان، فرهاد زیویار در مراسم تشییع و تدفین پیکر "مهدی لطفی" سومین شهید مدافع امنیت لرستان افزود: مدافعان امنیت در برابر فتنه انگیزان و آنانی که قصد برهم زدن نظم و امنیت جامعه را دارند محکم و استوار ایستاده اند.

وی با بیان اینکه مدافعین امنیت در حمایت از مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، اظهار داشت: بنا بر اعتراف افرادی که در جریان اغتشاشات اخیر دست داشته اند، مشخص شده که برخی ها با فریب خوردن از جریان فتنه در خارج از مرزهای کشور در قبال وعده های ناچیز، در نا امنی های اخیر کشور مشارکت کرده اند.

وی اظهار داشت: وعده‌های داده شده فتنه‌گران به فریب خوردگان، در قبال خون‌های ریخته شده و جان هایی که برای امنیت کشور فدا شد، هیچ ارزشی ندارد و موجب برانگیختن احساسات مردم شهید پرور در برابر ناهنجاری ها و آزرده خاطر شدن آنان شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه حضور پر شور هم استانی ها در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت مهدی لطفی ، پایبندی مردم به ارزش ها و آرمانهای والای شهدا و همچنین بیزاری مردم نسبت به تحرکات جریان فتنه را نشان داد، ادامه داد: خون شهیدان مدافع امنیت در جریان فتنه انگیزی ها و اقدامات ساختارشکنانه اخیر بی پاسخ نخواهد ماند و فتنه گران باید بدانند مردم در مقابل آنان با اقتدار کامل ایستاده اند.

مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید مدافع امنیت مهدی لطفی ظهر امروز( سه شنبه) با حضور استاندار لرستان، فرمانده انتظامی استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، جمعی از مدیران ستادی و دستگاههای اجرایی و آحاد مردم شهیدپرور بروجرد در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار