معاون اداری – مالی کمیته امداد کشور در سفر به لرستان از ساخت ۲۲۰ واحد مسکونی دیگر برای مددجویان تاپایان سال در لرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ 09 November 2022

به گزارش تابناک لرستان، معاون اداری – مالی کمیته امداد کشوردر سفر به لرستان با بیان اینکه رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان در سه بخش اشتغال، مسکن و لوازم خانگی است افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی اشتغال کمیته امداد باید ۵۰۰ هزار شغل در سال ۱۴۰۱ برای مددجویان و کسانی که تا دهک ۵ هستند در سراسر کشور ایجاد کند.

مدبری گفت: در بخش مسکن، سال گذشته ساخت ۵۰ هزار واحد برای مددجویان سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد سال گذشته ۲۰ هزار واحد محقق شد و امسال نیز ۳۰ هزار واحد تکمیل می‌شود و در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

معاون اداری – مالی کمیته امداد کشور همچنین به محرومیت لرستان و نگاه ویژه کمیته امداد به این استان اشاره کرد و افزود: در حوزه مسکن سال گذشته ۱۲۰۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان داده شد و امسال نیز ۲۲۰ واحد در حال احداث است که با تکمیل آن‌ها به مددجویان تحت پوشش تحویل داده خواهد شد.

نور الله مدبری همچنین با بیان اینکه ۴ هزار مددجو در لرستان، در نوبت دریافت لوازام ضروری و جهیزیه هستند گفت: در این بخش سال گذشته، بیش از ۱۲۰ هزار بسته بین مددجویان توزیع شده و امسال نیز تاکنون ۹۰ هزار سری لوازم ضروری تهیه شده است که بین مددجویان سراسر کشور توزیع می‌شود.
نور الله مدبری گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال به همه ۴ هزار مددجو جهیزیه اهداء شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار