معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دولت سیزدهم خدمات ارزنده ای را در این استان انجام داده که انتظار داریم کار اطلاع رسانی خدمات دولت به خوبی انجام شود.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶ 04 January 2023

"مجید منعمی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مطلع شدن از اخبار و اقدامات انجام شده مجموعه دولت در لرستان را حق طبیعی مردم دانست و افزود: عدم انتشار به موقع عملکرد دستگاههای دولتی از سوی رسانه ها ، یاس و ناامیدی را در جامعه به همراه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: بیان دستاوردها و ترسیم آینده درخشان انقلاب اسلامی مهمترین رویکرد جهاد تبیین است که نقش رسانه ها برای انجام این مهم بسیار مهم و تعیین کننده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان همچنین گفت: موضوع اطلاع رسانی، نقش اساسی در توسعه ایفا می کند بنابراین همواره تلاش کرده ایم درک صحیحی از رسانه داشته باشیم که اگر این مهم توسط مدیران رعایت شود اهمیت خبر، رسانه و اصحاب رسانه نهادینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجموعه استانداری لرستان به اصحاب رسانه توجه دارد ادامه داد: توسعه استان باید موضوع مشترک و مورد تمرکز همه باشد تا پیشرفت محقق شود که در این میان نقش رسانه برای تبیین این هدف بسیار مهم است.

منعمی ادامه داد: مولفه های اصلی یک اطلاع رسانی موثر در استان سرعت، صحت و دقت اخبار است و باید با این رویکرد با شایعه پراکنی‌ها در فضای مجازی که موجب تشویش اذهان عمومی می شود، مقابله کرد.

به گفته وی همه مدیران نظام مقدس اسلامی و رسانه ها وظیفه داریم در قالب جهاد تبیین، خدمات نظام را برای مردم بویژه جوانان بازگو کنیم، زیرا در غیر این صورت، دشمن، افکار عمومی را تحت تاثیر تبلیغات مسموم خود قرار داده و واقعیت را وارونه مطرح می‌کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار