خرم‌آباد- مدیرکل شیلات لرستان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه در حوزه شیلات این استان در ایام دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ 01 February 2023

به گزارش تابناک لرستان، کیارش بیرانوند امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران از بهره برداری و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی و زیرساختی در دهه مبارکه فجر در استان خبر داد و اظهار داشت: ازجمله طرح‌های قابل افتتاح استان در دهه مبارکه فجر طرح پرورش ماهیان سردآبی در فیروز آباد است که اعتبار اجرای زیرساخت این پروژه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید این مجتمع، ماهیانه بیش از هزار تن ماهی سردآبی است.

وی، افزود: در بخش خصوصی یک مجتمع ۵۰۰ تنی پرورش آبزیان در منطقه محروم «شول آباد» آماده کلنگ زنی است که بخشی از زیرساخت‌های آن نیز تکمیل شده است.

مدیرکل شیلات لرستان با اشاره به پروژه‌های در دست افتتاح در دهه مبارکه فجر، اظهار کرد: آسفالت یک جاده ارتباطی به طول هفت کیلومتر در شهرستان دورود که با اعتباری بیش از ۷۰ میلیارد ریال توسط دولت سیزدهم اجرا شده و تکمیل زیرساخت‌های آن بر عهده اداره کل شیلات استان بوده است.

بیرانوند در ادامه از افتتاح و بهره برداری چندین مزرعه کوچک پرورش ماهی در استان خبر داد و افزود: این مزارع با ظرفیت ۱۰ و ۲۰ تنی در سطح لرستان آماده بهره برداری هستند.

وی، بیان داشت: پروژه‌های دهه فجر با اعتبار و بودجه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال، قریب به ۲۰۰ نفر اشتغال‌زایی داشته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار