خرم‌آباد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از افتتاح ۱۷۱ کیلومتر پروژه ساخت، توسعه و آسفالت راه روستایی در این استان همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ 07 February 2023

به گزارش تابناک لرستان، مرتضی شیروانی امروز سه شنبه در مراسم بهره برداری از ۱۷۱ کیلومتر ساخت، توسعه و آسفالت راه روستایی در لرستان همزمان با ایام دهه فجر، ضمن تبریک ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی و پیرو مصوبات سفر ریاست جمهور به استان لرستان، با پشتیبانی مقام عالی وزارت و مدیران ارشد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و حمایت‌های مسئولین ارشد استانی به ویژه استاندار و معاون عمرانی استانداری و با همت پرسنل سخت کوش راهداری استان، امروز شاهد بهره برداری از ۱۷۱ کیلومتر ساخت، توسعه و آسفالت راه روستایی در استان هستیم.

وی، ادامه داد: ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در قالب ۷۳ پروژه در سطح استان است که امروز به صورت نمادین در روستای «چغاهروشی» شهرستان خرم آباد به بهره برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، تصریح کرد: ۸۰ کیلومتر راه روستایی دیگر در شرف آسفالت است که تا پایان سال مالی این مقدار نیز به بهره برداری خواهد رسید.

شیروانی، بیان داشت: در استان شش هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان داریم که میانگین آسفالت آنها ۷۴ درصد است، همچنین هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در مناطق مرزی شهرستان‌ها و نقاط دور افتاده به صورت شنی و خاکی است، که در صورت توجه ویژه مقام عالی وزارت در تلاش برای رفع محرومیت زدایی و آسفالت این محورها نیز هستیم.

بنا بر این گزارش، این مراسم همزمان با پنج استان دیگر با حضور وزیر راه و شهرسازی سازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معاون وزیر به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار