امام جمعه پلدختر از حل مشکل نبود پزشک متخصص سونوگرافی زن در این شهرستان تقدیر کرد .
کد خبر: ۱۲۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ 13 November 2015

به گزارش خبرنگار تابناک از پلدختر ، حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری روز پنج شنبه درجلسه بررسی مسایل و مشکلات بهداشتی درمانی شهرستان پلدختر اظهار داشت: کسی که کار خوب انجام دهد باید مورد تقدیر قرار گیرد بنابر این اقدام شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر که مشکل سونوگرافی زنان شهرستان را حل کرد قابل تقدیراست.

وی به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: بهترین عمل دو چیز است ایمان به خدا و خدمت رسانی به مردم و این خود یک نوع عبادت است .

امام جمعه پلدختر بیان کرد: کسی که مسئولیتی را می پذیرد وظیفه سنگین دارد که باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنان را در اولویت قرار دهد ، هرکس در قبال وظیفه اش مورد سوال قرار می گیرد .

وی عنوان کرد: کسی که توان انجام کار نیک را دارد او را در انجام کار یاری کنید و مانع پیشرفت افراد نشوید زیرا کار نیک ، سریع نتیجه می دهد و کار بد سریع دامنگیر انسان می شود و اورا از پای در می آورد .

امام سوری گفت: زمانی که شهرستان مشکل پزشکی قانونی دارد وظیفه دانشگاه علوم پزشکی لرستان است که ورود پیدا کرده و این نیاز ابتدایی را مرتفع کند زیرا وجود این مشکل باعث افزایش بار ترافیکی مرکز استان نیزمی شود.

وی تصریح کرد : مشکلات و نیازهای ابتدایی شهرستان پلدختر با گذشت 37 سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی هنوز برطرف نشده و به قوت خود باقی است .

وی خاطر نشان کرد : بیمارستان این شهرستان از نظر سخت افزاری خوب است اما به متخصص بیشتری نیاز دارد که مطالبه مردم و نیاز شهرستان است که می طلبد مسوولان در جهت رفع این مشکل اقدام کنند ..

سوری به پزشکی قانونی شهرستان پلدختر اشاره کرد و اظهار داشت : نبود پزشکی قانونی در شهرستان باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده که اگر کسی در شهرستان فوت کند باید مسیر پلدختر - خرم آباد را طی کند تا بتواند گواهی دفن دریافت کند.

امام جمعه پلدختر با بیان این که موضوع نبود پزشکی قانونی در شهرستان و مشکلات و پیامدهای آن را در خطبه های نماز جمعه بیان شد گفت: شهرستان پلدختر با آمار جمعیتی بالا از نداشتن پزشکی قانونی در رنج بود که امروز این مشکل با مشخص شدن پزشکی قانونی حل خواهد شد .

سوری اظهار داشت : با بیان این که شهرستان پلدختر به خدمات بیشتری نیاز دارد گفت: مسئولان به نیازهای شهرستان ورود کنند و در جهت رفع مشکلات تلاش کنند .

وی افزود : مجمع خیرین سلامت شهرستان که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده اند افراد پر تلاش و فعالی هستند که توسط آنها می توان نسبت به رفع کمبودها و نیازهای حوزه سلامت اقدام کرد و حمایت مسئولان را می طلبند .#

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار