کد خبر: ۱۴۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 12 December 2015

 به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان ،نماینده ی رسمی کیوکوشین کان در استان لرستان، مسوول کمیته داوران، دارای کمربند مشکی دان 4 و گواهینامه مربیگری درجه یک، داور ملی، قهرمانی چندین دوره مسابقات کشوری به صورت انفرادی و تیمی، کشف و پرورش استعدادهای ناب لرستانی، کلکسیون ارزشمند افتخارات بانوی کارته کار لرستانی به شمار می رود. دختران مستعد لرستانی همیشه ثابت کرده اند در صورت فراهم نمودن بستر مناسب، ظرفیت بالایی برای درخشش و کسب افتخار دارند.این هفته با دعوت از سمیه نصیریان با او به گفت و گو نشستیم که ماحصل آن تقدیم به شما :

از چه سالی به ورزش روی آوردید؟

از سال 1376 ورزش را شروع کردم؛ ابتدا در رشته ی ووشو سانشو پس از مدتی که از کیوکوشین شناخت پیدا کردم؛ این رشته را به صورت جدی پیگیری کردم.

حامی و مشوق خاصی برای ورزش کردن داشتید ؟

بهترین مشوقین من خانواده ام بوده اند که همیشه در کنارم بوده و تنهایم نگذاشته اند؛ همچنین همسرم که دلگرمی هایش انگیزه ی مرا بیشتر می کرد.البته دوستان خوبی هم داشته ام که حمایتم کرده اند.

تاثیرگذارترین مربی سیمه نصیریان در ورزش چه کسی بوده است ؟

سرور ولی پوریان تاثیرگذارترین مربی من در ورزش بوده است، که جا دارد همین جا از زحمات ایشان تشکر کنم.

نحوه ی برخورد خانواده با ورزش کردن شما چگونه بود ؟

با توجه به اینکه پدرم خودش ورزشکار هستند، و در رشته های شنا،فوتبال و کوهنوردی فعالیت می کنند؛ با نهایت توان فضا را برای ورزش کردن بنده مهیا ساختند.

چه انتظاری از مسوولین ورزش لرستان دارید؟

انتظار دارم به ورزش بانوان بیشتر اهمیت بدهند؛ در حال حاضر بسیاری از بانوان لرستانی جزء قهرمانان کشور و حتا آسیا هستند ولی متاسفانه با آنها در کمال بی مهری برخورد می کنند.شوربختانه مسوولین از برگزاری یک مراسم تجلیل ساده از قهرمانان عاجز هستند و با این برخوردها در نهایت ورزشکارها را دلسرد و ناامید و گوشه نشین خواهند شد.

مهمترین درسی که کاراته به شما داده است چیست ؟

کاراته علم چگونه زیستن را به انسان می آموزد.

حرف نگفته اید اگر دارید بفرمایید ؟

امید است با همفکری و تعامل بیشتر بین روسای سبک های مختلف شاهد پیشرفت روزافزون کاراته لرستان باشیم.

گفت و گو : رضا طولابی


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار