رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبرداد؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:یکی از پروژه‎های احداث کلینیک ویژه متخصصین است که زمین مورد نیاز برای آن از طرف اداره اوقاف و امور خیریه اهدا شده است.
کد خبر: ۱۵۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 05 January 2016

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:یکی از پروژه‎های احداث کلینیک ویژه متخصصین است که زمین مورد نیاز برای آن از طرف اداره اوقاف و امور خیریه اهدا شده است.

به گزارش خبرگزاری تابنا ک از لرستان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، در حاشیه آئین افتتاح مرکز بیماری‌های خاص بروجردخاطرنشان کرد: یکی از پروژه‎های یاد شده، احداث کلینیک ویژه متخصصین است که زمین مورد نیاز برای آن از طرف اداره اوقاف و امور خیریه اهدا شده است.


ساکی با بیان اینکه پروژه احداث کلینیک ویژه متخصصین به دانشگاه با اعتبار تقریبی 40 میلیارد تومانی آغاز شده، اظهار کرد: به منظور اجرای 4 پروژه ویژه در شهرستان بروجرد، اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان تخصیص یافته و هم‌اکنون پیمانکاران اجرای این پروژه‎ها نیز مشخص شده‎اند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان درخصوص فعالیت کلینیک بیماری‎های خاص بروجرد در دو حوزه دریافت مجوز و به کارگیری پزشکان متخصص همکاری داشته است.

ساکی نگاهی هم به روند اجرای طرح تحول سلامت در بروجرد داشت و اظهار کرد: در اجرای این طرح در بروجرد پزشکان متخصصی در حوزه‎های مختلف به ارائه خدمات می‎پردازند.

وی از اجرای 7 بسته طرح تحول نظام سلامت در بروجرد خبر داد و تاکید کرد: اجرای بهینه این طرح‎ها رضایت اقشار مختلف مردم را به دنبال داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاکید کرد: اجرای پروژه‎های یادشده در کنار افزایش خدمات‌رسانی در حوزه سلامت و بهداشت، نقش غیرقابل انکاری در کاستن از مشکلات این دو حوزه در شهرستان بروجرد ایفا می‎کند.

ساکی خاطرنشان کرد: کیفیت‌بخشی به خدمات درمانی و بهداشتی شهرستان بروجرد به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت لرستان سهم رضایت‎مندی شهروندان این شهرستان از خدمات دولتی در بخش‌های یاد شده را ارتقا می‎بخشد.

خبر:رضا میرزایی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار