وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای یک سفر دو روزه به استان لرستان، صبح پنجشنبه اول بهمن ماه وارد فرودگاه کرمانشاه شد.
کد خبر: ۱۶۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 21 January 2016
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای یک سفر دو روزه به استان لرستان، صبح پنجشنبه اول بهمن ماه وارد فرودگاه کرمانشاه شد.

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، در مراسم استقبال از وزیر بهداشت که دکتر شاه حسینی معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه، دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، حجت الاسلام افشار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و نیز اعضای هیئت رئیسه دانشگاه حضور داشتند، دکتر هاشمی با اظهار رضایت و خشنودی از فعالیت های دانشگاه گفت: در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اقدامات توسعه ای خوبی صورت گرفته است و من از گزارش عملکرد این دانشگاه راضی هستم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین استان کرمانشاه را دارای پتانسیل های خوبی عنوان کرد و افزود: این استان ظرفیت های مناسبی برای توسعه دارد و باید با همکاری و همدلی همه به جایگاه خود برسد.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود با تقدیر از دکتر کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: من دکتر کریم را از حدود بیست سال پیش می شناسم در آن زمان هم ایشان با جدیت و نظم خاصی پیگیر امور بود.

دکتر هاشمی در این نشست با حمایت صریح از جامعه دانشگاهی و تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: دکتر کریم یکی از منظم ترین و پرتلاش ترین روسای دانشگاه های کشور است و حجم کار سنگینی را درپیش گرفته است.

در این دیدار همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گزارشی از برنامه نوآورانه دانشگاه در راستای برنامه کشوری یافتن راهکارهایی برای پرداخت مطالبات سازمان های ییمه ای را ارائه نمود که مورد استقبال وزیر بهداشت قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار