قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه علوم پزشکی لرستان عملکرد موفقی داشته است، از استاندار لرستان و دیگر مسئولان استان به خاطر همکاری با این دانشگاه تشکر کرد.
کد خبر: ۱۶۷۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱ 22 January 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طی چندین سال اخیر جذب دانشجوی رشته های علوم پزشکی در استان در قالب بومی گزینی صورت گرفته است.

سید حسن قاضی زاده هاشمی در نشست با خیران سلامت لرستان در محل استانداری اظهار داشت: من در طول ۳۰ماه گذشته نگرانی های زیادی برای سلامت شخص رئیس جمهور داشتم چون می دانستم چقدر شرایط سخت بوده و فشار وجود دارد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور گرفتاری های مختلف و اضطراب های متمادی در این مدت داشتند که سرلوحه آن موضوع هسته ای و تحریم هایی بود که وجود داشت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به مشکلات مالی و غیرمالی و همچنین تحریم ها طی چند سال گذشته افزود: امیدوارم دولت بتواند به وعده های خود عمل کند.

قاضی زاده هاشمی همچنین به مذاکرات هسته ای و توفیقات تیم مذاکره کننده اشاره و بیان کرد: استقامت ملت ایران باعث شد که وزرای خارجه کشورهای ۱+۵ چندین بار پای میز مذاکره بنشینند.

وی ادامه داد: دیپلمات های ما در صحنه بین الملل حضوری موفق داشتند و خوشحالی دیگر من این بود در چند روز گذشته که بعد از ۱۲سال با عزت و سربلندی تحریم ها علیه ایران شکسته شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد دانشگاه علوم پزشکی لرستان اشاره کرد و گفت: کار بسیار موفقی در طول دو سال گذشته در این دانشگاه صورت گرفته است.

وی به طلب ۱۴۷ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از بیمه های اشاره کرد و بیان داشت: با وجود این میزان طلب ولی پروژه های فراوانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی لرستان آغاز شده است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه علوم پزشکی لرستان عملکرد موفقی داشته است، از استاندار لرستان و دیگر مسئولان استان به خاطر همکاری با این دانشگاه تشکر کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور گفت: با اجرای این طرح چهره بهداشت و درمان کشور در حال تغییر است.

قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: در قالب این طرح به استانهای محرومی مانند لرستان توجه بیشتری صورت گرفته است.

وی همچنین یادآور شد: طی چندین سال اخیر جذب دانشجوی رشته های علوم پزشکی در استان در قالب بومی گزینی صورت گرفته است که این امر موجب می شود این دانشجویان طی سالهای آینده به عنوان متخصص در استان مشغول به خدمت شوند.

خبرنگار:رضا میرزایی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار