کرامت خانی پوردرگفت وگو با تابناک لرستان:
کد خبر: ۱۷۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱ 31 January 2016

کرامت خانی پورگفت: خروج از قانون را به هر شکل ممکن فعالیتی مخرب می دانم.

به گزارش خبر گزاری تابناک لرستان ، کرامت خانی پورگفت: خروج از قانون را به هر شکل ممکن فعالیتی مخرب می دانم.

این کنشگر سیاسی اهل پلدختردرگفت وگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک لرستان در رابطه با تعریف خود ازجایگاه حزب و فعالیت حزبی بیان کرد: عضویت در تشکیلات واحزاب سیاسی قانونی در کشورهای مردم سالارامری بدیهی وبخشی از حقوق هرشهرونددر حوزه حقوق سیاسی آن کشورها به حساب می آید .

خانی پور ادامه داد: همانطورکه مقام معظم رهبری دررابطه با فعالیت حزبی فرموده اند که "ما با تحزب مطلقاً مخالفتی نداریم ومعتقدیم تحزب با منافع جامعه منافاتی نداردبه شرط آنکه با نگاه درست ایجاد شود".

وی افزود: با توجه به این فرموده مقام معظم رهبری در کشور عزیز ما ایران اسلامی نیزتک تک شهروندان از چنین حقوقی برخوردارهستندوبا خواست واراده خود می توانند با عضویت در تشکیلات واحزاب سیاسی که مجوز فعالیت خودرااز طریق مراجع ذیصلاح اخذ کرده انداز چنین حقوقی برخوردار شوند.

کرامت خانی پور در ادامه گفت وگوی خود درباره سابقه سیاسی وفعالیت حزبی خود نیز بیان کرد: اینجانب نیز به منظوربهره مند شدن از بخشی از حقوق خود در حوزه حقوق سیاسی وبرحسب وظیفه ودر راستای کمک به اصل جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان عضوی از جبهه مشارکت تا سال 1384با تشکیلات مذکورکه مجوز رسمی فعالیت داشته اند همکاری کرده ام وعملاً از سال 1384به بعد با لغو مجوز رسمی فعالیت این حزب هیچگونه ارتباطی با تشکیلات حزب فوق نداشته ام واز آن کناره گیری نموده ام .

این جانباز دفاع مقدس در پاسخ به پرسشی مبنی بر مواضعش نسبت به حوادث انتخابات ریاست جمهوری 88 به خبرنگار تابناک گفت: در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری 1388 با اعلام نتیجه رسمی انتخابات از طریق مراجع رسمی وتوجه به فرامین مقام معظم رهبری به عنوان فصل الخطاب ، انتخابات ونتیجه انتخابات برای اینجانب محرز،قطعی وپایان یافته تلقی شده است.

وی با بیان اینکه هرگزدر شکل گیری وناآرامی های بعد از انتخابات فوق در هیچ سطحی نقشی نداشته ام ، افزود: چون همواره خودرا شهروندی مقید ومعتقد به قانون می شناسم وخروج از قانون به هر شکل ممکن را فعالیتی مخرب ونامطلوب دانسته ومی دانم .

این جانباز دفاع مقدس خاطر نشان کرد: اصولاً وجود قانون وعمل به آن را در همه عرصه ها گام نخست در حرکت به سمت توسعه یافتگی در جوامع مختلف از جمله ایران اسلامی می دانم.

خانی پور عنوان کرد: ناآرامی ها واغتشاشات بعد از انتخابات 88 را بامحوریت هرکس وهرگروهی وبا هرنیتی که صورت گرفته باشدبه عنوان یک شهروند به دلیل خروج عاملان آن از مدار قانون وعدم توجه به فرامین مقام معظم رهبری ، فعالیتی غیر قانونی دانسته وآن را محکوم می کنم.

کرامت خانی پوردرپایان گفت وگوی خود با تابناک تاکید کرد: امیدوارم که ملت عزیز ایران اسلامی برای پیشرفت وترقی درهمه عرصه ها از این تجربیات تلخ ودر عین حال گرانبها بهرهمند شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار