کد خبر: ۱۹۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷ 02 March 2016

به گزارش تابناک لرستان ،در همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان موفق به کسب لوح تقدیر و تندیس واحد خدمات سبز از سوی سازمان محیط زیست کشور شد.

در هفدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز که با حضور معاون اول رئیس جمهور،رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور وجمعی از فعالان صنعتی و خدماتی در سالن همایشهای بین المللی سازمان محیط زیست برگزار گردید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان موفق به کسب لوح تقدیر و تندیس سیمین واحد خدمات سبز سال 1393 در بین واحدهای صنعتی و خدماتی شد.

پیمان بهرامی مدیر منطقه لرستان در این خصوص گفت:این موفقیت به پیروی از خط مشی کیفیت،ایمنی،بهداشت کار و محیط زیست حاصل شده است .

وی افزود : همگام با تلاش برای کسب آخرین فن آوری ها در حوزه فعالیت خود توجه جدی به مسایل زیست محیطی را همیشه مدنظر داشته و در راستای رعایت الزامات زیست محیطی حرکت کرده ایم .

همچنین مهندس بهرامی به پاس تلاشها و اقدامات و زحمات بی دریغ و مجدانه معاونین، روسای واحدهای تابعه و رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست منطقه لرستان ، بمنظور استقرارصنعت سبز و پاسداری از محیط زیست و امانت داری سرمایه های مادی و طبیعی این سرزمین قدردانی نمود.

برقراری سیستم ارزیابی عملکرد ایمنی، بهداشت و محیط زیست کلیه پروژه ها، استقرار واحدHSE در کلیه پروژه ها، کنترل و کاهش خروجی آلاینده های هوا، مصرف بهینه حامل های انرژی و افزایش بهره وری در مصرف انرژی، ارتقاء سطح دانش و فرهنگ زیست محیطی مدیران و کارکنان واحد ، ایجاد و توسعه فضای سبز ،اجرای طرح کهاب(کاهش،انتقال و بازیافت بخارات بنزین) و آبیاری قطره ای تنها بخشی از برنامه های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار