کد خبر: ۱۹۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 06 March 2016


به گزارش تابناک لرستان ،غلامرضا سلیمانی مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان گفت: با توجه به وجود آثار فرهنگی و تاریخی در این استان باید به صنعت گردشگری توجه بیشتری داشت و این صنعت را احیا کرد.

وی که دردرجلسه ستاد خدمات رسانی به مسافران نوروزی دورودسخن می گفت اظهارکرد :استان لرستان یکی از سه استان امن کشور است که متاسفانه در این خصوص اطلاع رسانی مناسبی صورت نگرفته است.


سلیمانی افزود: به منظور پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی که وارد شهرهای استان می شوند 10 کمیته و کارگروه تشکیل شده است.

ماشالله نعمتی فرماندار دورود نیزدر این نشست بیان کرد: دستگاهها و سازمان های دولتی عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان در ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.



ماشاالله نعمتی افزود : آموزش و پرورش با وجود کلاس های درس ،در ایام نوروزبه نوعی متولی اسکان مسافران نوروزی است که باید با برنامه ریزی و مدیریت واحد پذیرایی از مسافران به نحو شایسته انجام شود.

فرماندار درود تاکیدکرد:همه دستگاه ها و سازمانهای دولتی باید در اسکان و پذیرایی ازمهمانان نوروزی با آموزش و پرورش نهایت همکاری و تعامل را داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار