کد خبر: ۱۹۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴ 16 March 2016


تابناک لرستان : با اعلام نتایج دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان لرستان در چهار حوزه انتخابیه الیگودرز، پلدختر و معمولان، کوهدشت و رومشکان، نورآباد و الشتر چهره‌های راه یافته به بهارستان برای وکالت ملت مشخص شدند و در سه حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی، بروجرد و درود و ازنا در مرحله دوم مشخص می شوند.

با بررسی سوابق و لیست‌های انتخاباتی از منظر سیاسی در بین منتخبین یک نفر از راه یافتگان قطعی اصولگرا، سه نفر مستقل(اعتدال گرا) و در بین ده نفر دور دوم نیز پنج اصولگرا، یک اصلاح‌طلب و چهار نفر مستقل ( اعتدال گرا ) به چشم می‌خورد.

حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات هفت اسفند و چهره افراد راه یافته به بهارستان نشان می دهد که مردم استان در یک پالایش حقیقی با کنار گذاشتن اکثر نمایندگان دوره نهم مجلس این بار به چهره‌های جدید، توانمند، نخبه و متخصص به امید توسعه همه جانبه استان لرستان رأی داده اند.

کرسی سبز بهارستان در حالی نه نماینده استان لرستان از جریان‌های مختلف سیاسی را میزبانی می‌کند که به رغم تنوع گرایش‌ها و سلیقه‌ها سیاسی تنها و تنها خواسته مردم استان لرستان در چهار سال آینده از آنها خدمتی از جنس بی‌منت و حرکتی پرشتاب در مسیر توسعه پایدار است که می‌تواند برای استان لرستان پیشرفت واقعی، عزت و عظمت دو چندان را به همراه داشته باشد و این پیشرفت جزء با همدلی و همزبانی و وحدت امکان پذیر نمی باشد.

امروزه لرستان ما همانگونه که بارها و بارها در وعده های انتخاباتی کاندیدهای محترم شنیده ایم تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله فراوان داشته و یقیناً با همدلی و مشارکت هر چه بیشتر منتخبان در اجرایی شدن برنامه ها و تصمیمات می توان این روند را تغییر داد.

نمایندگان فعلی باید از این فرصت چند ماهه به بهترین نحو استفاده کنند و بهوظایف قانون گذاری و نظارتی خود و به کارگیری تمام تلاش خود برای پیشرفت استان مبادرت ورزند.همچنین باید در این فرصت، ارتباطی صمیمی با منتخبان جدید برقرار کرده و ضمن آشنا کردن آنها با روند جاری در مجلس، مستندات و اطلاعات مربوط به مسائل پیگیری شده را برای تداوم امور و ابتر نماندن در اختیار آنها قرار دهند.

نمایندگان منتخب نیز باید با برنامه ریزی صحیح و انتخاب مشاوران مجرب و همچنین ارتباط قوی با نمانیدگان فعلی و ادوار گذشته و استفاده از تجارب آنها تمام تلاش خود را برای پیشرفت منطقه بکار گیرند.

نمانیده منتخب باید بداند فرصت۴ساله مثل باد در حال گذر است و اگر از این فرصت اندک به نحو احسن استفاده نکند به آینده تضمینی نخواهد بود.

با اتمام رقابت‌ از امروز مردم انتظار دارند رفاقت‌ها جای رقابت‌ها را بگیرد و حتی کاندیداهایی که با برنامه و خلوص نیت به صحنه آمده بودند، به یاری منتخبان مردم بشتابند و آنها را کمک کنند تا برنامه‌های مؤثر در مسیر توسعه و پیشرفت همه‌جانبه استان لرستان تحقق پیدا کند که این امر زمینه‌ساز یک حرکت در مسیر هم‌افزایی،‌ همراهی و همنوایی با یکدیگر در سال همدلی و همزبانی می باشد.

منتخبین محترم این فرمایش مولای متقیان علی (ع) به مالک اشتر را به خاطر بسپارید: ای مالک: با مردم چنان باش، که در روز حساب خدا را دیدار می‌کنی.

نویسنده: مجتبي پسند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار