کد خبر: ۲۰۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 27 March 2016


به گزارش تابناک لرستان ،دكتر خدابخش حكم بهترين مسابقه سال ٢٠١٥ جهان را از سوي حيدر فرمان رييس فدراسيون جهاني كوراش دريافت كرد..

مسابقات جهاني كوراش نيمه دوم آبانماه با ميزباني شايسته كشورمان در خرم آباد برگزارو در سمينار جهاني كوراش كه امروز در مومباي هندوستان برگزار شد ايران ميزبان مسابقات مردان و بانوان قهرماني آسيا انتخاب و همچنين به صورت رسمي ،ايران به عنوان بهترين برگزار كننده مسابقه كوراش سال ٢٠١٥ معرفي و حيدر فرمان رييس فدراسيون جهاني كوراش با اهدا لوح و حكم بهترين ميزباني ايران به دكتر خدابخش سرپرست فدراسيون جودو تقدير كرد

در اين سمينار دكتر خدابخش گزارشي از برنامه ريزيها و فعاليتهاي صورت گرفته به منظور توسعه اين رشته در ايران ارايه داد.وي با اشاره به اهميت استقلال اين رشته اظهار داشت:فدراسيون جودو و كوراش با آگاهي از ساز و كارهاي مستقل براي پيشرفت كوراش ،ساختار مستقل تعريف كرده كه رياست ان بر عهده رضا نصير نژاد رييس كميته تكنيكال فدراسيون جهاني كوراش قرار دارد.

سرپرست فدراسيون همچنين از كوراش به عنوان ورزشي كه در بازيهاي آسيايي اندونزي نيز قرار دارد از ان به عنوان فرصت خوب براي پيشرفت بيشتر در قاره كهن نام برد و حتي آنرا ميداني مهم براي افزايش تعداد مدالهاي كاروان ايران با توجه به علاقمندي به اين رشته در كشورمان دانست. وي در بخش ديگري ازسمينار هيات رييسه جهاني فدراسيون كوراش در مومباي هندوستان از علاقمندي ايران به ميزباني مسابقات كوراش بانوان و مردان قهرماني آسيا با شرايط كشورمان سخن گفت و پيشنهاد ميزباني ايران را ارايه داد كه با موافقت حيدر فرمان همراه شد. پيشنهاد دكتر خدابخش ميزباني ايران در مشهد مقدس و اصفهان بود كه رييس كويتي فدراسيون جهاني كوراش بيشتر به برگزاري اين رويداد در مشهد مقدس تمايل داشت.

خبرنگار :سیامک کوهگرزاده

منبع: تابناک
برچسب ها: جودو ، لرستان ، کوراش ، ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار