رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان :
کورش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان طی ۱۸ ماه گذشته ۳۸۰ میلیارد ریال سود سپرده اخذ کرد.
کد خبر: ۲۰۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱ 06 April 2016


به گزارش تابناک لرستان ،کورش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان طی ۱۸ ماه گذشته ۳۸۰ میلیارد ریال سود سپرده اخذ کرد.

وی افزود: بی‌شک اعتبارات محدود دولت جوابگوی تمامی نیازهای دانشگاه نیست و اگر تنها به اعتبارات دولتی بسنده کنیم توسعه‌ای در حوزه سلامت لرستان که با محرومیت‌هایی تاریخی دست به گریبان است به طور یقین ایجاد نمی‌شود.

ساکی بیان کرد: اگر به طور عملی به‌ دنبال تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در زمینه اقتصاد مقاومتی هستیم باید به دقت همه ظرفیت‌های موجود را بررسی کرده و راه‌های سومی را بیابیم که این امر محقق شود که با پیگیری‌های مستمر و رایزنی‌های زیادی که انجام شد بر منبع سود ناشی از سپرده‌های دانشگاه تمرکز حاصل و طی 18 ماه گذشته 380 میلیارد ریال از بانک‌های عامل و طرف قرارداد اخذ شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان خاطرنشان کرد: با استفاده از همین منبع ارزشمند و مورد غفلت قرار گرفته شده و با کمک نیکوکاران سلامت، چندین اقدام تحولی در دانشگاه انجام شد که خرید ساختمان یک هکتاری استانداری لرستان در بهترین نقطه شهر خرم‌آباد به ارزش 350 میلیارد ریال، ساختمان مرکز سرطان در شیرخوارگاه به ارزش 100 میلیارد ریال و ساختمان جنب بیمارستان شهید مدنی به ارزش 10 میلیارد ریال نمونه‌هایی از این اقدامات بزرگ و تحول‌ساز است
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار