کد خبر: ۲۰۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲ 09 April 2016

بیش از چهار هزار ترازو در لرستان مورد آزمون دوره ای قرار گرفت

به گزارش تابناک لرستان ،مرضیه قنبریان ،مدیر کل استاندارد لرستان گفت: در سال گذشته بیش ازچهار هزار ترازوی واحدهای صنفی مورد آزمون دوره ای قرار گرفت.

وی افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و بررسی صحت کار ترازوهای اصناف استان، در سال 94 برنامه عملیاتی اداره کل در زمینه آزمون دوره ای وسایل سنجش سبک تحقق یافت.

قتنبریان عنوان کرد در برنامه ابلاغی از ستاد مرکزی، سه هزار مورد آزمون در نظر گرفته شده است که این اداره کل با عملکرد چهار هزار و 621 آزمون دوره ای، تحقق 154 درصدی برنامه را داشته است.

وی تصریح کرد: صحت کار 169 باسکول ثابت همکف نیز در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت.

قنبریان خاطر نشان کرد: آزمون دوره ای ترازوها و باسکول ها به صورت سالی یک بار در سطح استان انجام می شود و هدف از انجام آن بررسی میزان فروشی وسایل سنجش است.

صدور 293 تاییدیه آسانسور در لرستان

همچنین مدیر کل استاندارد لرستان ازصدور 293 گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور مربوط به آسانسورهای نصب شده در سطح استان در سال گذشته خبرداد.

قنبریان بیان کرد:صدور این تعداد تاییدیه ایمنی آسانسور در سال 94، رشد قابل توجهی نسبت به آمار سال قبل از آن را نشان می دهد.
وی اظهار کرد:این افزایش حاکی از توجه به استانداردسازی و ایمنی آسانسور است.
قنبریان یادآورشد: دراین راستا شهرداری ها ملزم به ندادن گواهی پایان کار به ساختمان هایی که فاقد گواهی ایمنی آسانسورهستند.
مرضیه قنبریان گفت: در همین راستا 900 مورد بازرسی از آسانسورها انجام گرفته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار