کد خبر: ۲۱۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳ 12 April 2016

 از 100 عنوان کتاب بیست وسوم اردیبهشت در لرستان رونمایی می شود


به گزارش تابناک لرستان ،سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در نشست تخصصی استان‌شناسی ویژه بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب گفت:100 عنوان کتاب در روز 23 اردیبهشت دراین استان رونمایی می شود.

شاهرخی افزود: در شرایط کنونی و بر خلاف توسعه گسترده و حیرت‌آور فناوری‌های جدید ارتباطی و شبکه ارتباطات مجازی در جهان، تألیف و انتشار سنتی کتاب و کتابخوانی همچنان جایگاه، اهمیت و نقش خود را داراست.
وی عنوان کرد: هیچکس نمی‌تواند مدعی شود که روش سنتی در سایه شیوه‌های جدید و مدرن اطلاع‌رسانی و کسب آگاهی قرار گرفته هر چند تکنولوژی جدید تحول عظیم و شگرفی در این عرصه ایجاد کرده است.

شاهرخی تصریح کرد: در همین راستا و با توجه به اهتمام ویژه استاندار لرستان به معرفی استان در سطح کشور و منطقه، امسال در نمایشگاه بینالمللی کتاب، یک روز به لرستان اختصاص یافته که تحت عنوان روز نشست لرستان‌شناسی است.
وی با بیان اینکه این روز، زمینه خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است، یادآور شد: روز بیست و سوم اردیبهشت این فرصت در اختیار استان گذاشته و به روز لرستان نامگذاری شده است.
معاون سیاسی امنیتی لرستان اظهار داشت: در این روز نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و دو تن از شخصیت‌های فرهنگی و علمی سخنرانی می‌کنند و از 100 عنوان کتاب رونمایی خواهد شد.
سید سعید شاهرخی درپایان اشاره کرد:همچنین مراسم نقالی، موسیقی محلی، شعرخوانی، غرفه لرستان‌شناسی، تئاتر خیابانی، تور فرهنگی و نمایشگاه عکس برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار