کد خبر: ۲۱۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 23 April 2016



تابناک لرستان :اصلاح طلبی برای رسیدن به هدف ،با احترام به همه ایده آل ها، پیرو واقع بینی است. برخوردار از تنوع و کثرت. به دور از جمود و تعصب ناشی از شعارهای کهنه و آمیخته به تندروی که تاریخ انقضاء شان سپری شده و شکل مانع به خود گرفته اند. عموم مردم در دور اول انتخابات با حذف چهره های تندرو که با غوغا سالاری چوب لای چرخ دولت اعتدال گذاشته و سعی در کمرنگ کردن امید و یا بدل کردن آن به نومیدی داشتند، نشان دادند که خواهان تغییر و اصلاح هستند.

" نه" بزرگ مردم به تفکری که شهروند را تهی از معنای مدنی میخواهد؛ به دور از فعل و فعالیت و محصور در انفعال محض. مردم در مردمک چشم آنها آنقدر کم سو است که محتاج زعامت و کفالت است . اصلاحات نقطه مقابل تفکری است که دست قاطبه مردم را از مشارکت در سرنوشت خود کوتاه میکند تا خود به تنهایی به عنوان کنشگر در همه ی عرصه ها امور را به دلخواه خویش اداره کند.

اصلاحات کوششی مجدانه برای اعاده معنای قدسی واژگانی چون پرسش و انتقاد و عدالت است. عدالت برای همه. اهتمام برای تسهیم و تقسیم عادلانه ثروت ملی. خاصه استانهایی که طی سالها ذیل کلمه " محروم " شناخته میشوند.

باور اصلاحات بر مشارکت مستقیم و مدنی در سرنوشت خویش است. به وجود آوردن بسترهای جدید و پویا جهت کنش و تعامل هر چه بیشتر برای نیل به اهدافی که ناظر به تامین صلاح و صواب همگان است.

تقلیل مرارت های ناشی از نابخردي منفعت طلبانی که مصالح عموم را فدای منافع شخصی می کنند و با ایجاد التهاب در تعاملات سیاست خارجی به اهداف صلح طلبانه دولت خدشه وارد میکنند. اعتدال و اصلاحات اکنون مشغول مرمت ویرانه های سیاست های پوپوليستی و دماگوژیکی هستند که با اتخاذ تصمیم های " آن" ی و هیجانی بنا بر اقوال اکونومیست ها ( آگاهان علم اقتصاد ) کشور را به لبه پرتگاه کشانده بود.

اصلاحات "امید " به تغییر با مکانیزم " تدبیر " است . پیروزی جناب دکتر محمد بیرانوندی با اختلاف چشمگیر بیانگر عزم راسخ عموم مردم برای تغییر و اصلاح است.

به امید تجدید پیروزی ایشان بعنوان کاندیدای اول و اصلح اصلاحات در دور نهایی و تکرار حماسه هفت اسفند در اردیبهشت. فصل تازگی ،رویش و بالندگي.

نویسنده : شهرام بهاروند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار