درگفتگو با خانم "مرجان سوار کوب"هنرمند بروجردی
کد خبر: ۲۲۵۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸ 06 May 2016




تابناک لرستان به نقل از وبلاگ شخصی فرهاد داوود وندی :

- لطفا خودتان را معرفی و از بر پایی نمایشگاه تان برای بینندگان عزیز سایت فرهاد 90 بگوئید

- اینجانب مرجان سوارکوب متاهل دارای ۲فرزند .دبیر شاغل آموزش و پرورش ‌لیسانس ریاضی ،فوق لیسانس مهندسی نرم افزار می باشم.به کارهای هنری علاقه مند می باشم 10سال دبیر ریاضی مقطع متوسطه بوده ام و 5 سال اخیر هم به عنوان هنر آموز چند درس هنری کامپیوتری درهنرستانها مشغول تدریس بوده ام.ازجمله:درس طراحی طلاو جواهر کامپیوتری٬درس طراح امورگرافیکی٬درس رتوش عکس رایانه ای٬ونرم افزارهای coreldraw,photoshop'rinoceros. با اداره ارشاد اسلامی هم به عنوان مربی نقاشی همکاری داشته ام .پنجمین نمایشگاه است که در شهر بروجرد برگزار نموده ام . سعی نمودم آثاردانش آموزان خود را هم شرکت بدهم


- چرا در نمایشگاه های اخیرتان از دانش آموزان هنرستان هم استفاده کرده اید؟

- در ۳نمایشگاه اخیرخیلی دوست داشتم دانش آموزان رابه درس ورشته خودشون که اجرای هنر با فناوری روز یعنی کامپیوتر است آشنا وعلاقه مند نمایم .و برای تشویق بیشتر بچه ها و شناسایی استعداد و هنر آنها به عموم مردم بازار کار اقدام به برگزاری نمایشگاه با کمک دانش آموزان نمودم.امیدوارم این کار اثر مثبتی در آینده شغلی دانش آموزان داشته باشد.

بچه های هنرستان هم اغلب جدی گرفته نمی شوند وباور اکثر مردم این است که توانایی درسی و هنری بچه های هنرستان کم است و من سعی کردم با شرکت آثار خوب دانش آموزان مستعد خود در نمایشگاه دید مردم را تغییر بدهم.

- موضوع نمایشگاه امسال تان در چه رابطه ای بود؟

- نمایشگاه امسال متشکل از چند تابلوی نقاشی رنگ روغن و پوستر گرافیکی اینجانب و پوستر های دانش آموزان سال سوم رشته گرافیک رایانه ای هنرستان فاطمه زهرا با موصوعات پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و بزرگداشت هفته معلم وموضوع آزاد برگزار در هفته معلم برگزار گردید.که جا دارد از 3واحد از اداره آموزش و پرورش بروجرد که ما را در برگزاری نمایشگاه یاری رساندند.

1 - کارشناسی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و سلامت.

2- کارشناسی فنی حرفه ای.

3- کارشناسی مشاوره

تشکر ویژه ای داشته باشم و همچنین از آقای فرهاد داودوندی هم که همیشه زحمت اطلاع رسانی را به عهده دارند و در جهت ارتقای علمی و فرهنگی شهرستان بروجرد صمیمانه تلاش می نمایید، سپاسگزارم.

گفت وگو : فرهاد داوودوندی از وبلاگ شخصی فرهاد داوود وندی


منبع: تابناک
برچسب ها: هنرمندان ، بروجرد ، نقاش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار