مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان :
جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه 25 درصد از مجموع میزان اشتغالزایی در استان برعهده کمیته امدادامام قرار گرفت عنوان کرد: کمیته امداد لرستان توانست سهم 25 درصدی خود از کل اشتغال استان را محقق کند.
کد خبر: ۲۲۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ 09 May 2016



به گزارش تابناک لرستان ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره ) ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گفت: کمیته امداد در طول عمر 37 ساله خود با نفس مسیحایی که امام راحل در آن دمید همواره درحال خدمت به افراد محروم کشور بوده است.

جاسم محمدی با بیان این مطلب عنوان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل کمیته امداد در استان لرستان تمام تمرکز خود را برای تحقق برنامه‌های مدنظر مقام معظم رهبری به کارخواهد گرفت تا با خارج شدن از تحریمه و رکوداقتصادی به افق 1404 و اهداف پیش‌بینی شده دست یابد.

وی با بیان اینکه آگاهی‌سازی خانواده‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در سال 95 محسوب می شود تصریح کرد: در در بحث پیشگیری از اعتیاد 379 کارگاه آموزشی در سال 94 توسط کمیته امداد امام استان برگزار شده بودکه 9 هزار و 117 نفر در آن شرکت داشتند.

این مسئول با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه پرداخت وام‌های اشتغال‌زایی به مددجویان هیچ‌گونه محدودیتی ندارد افزود: تمام مددجویان با داشتن شرایط لازم خواهند توانست از این تسهیلات در جهت توانمندسازی خود استفاده کنند.

جاسم محمدی درپایان با بیان اینکه 25 درصد از مجموع میزان اشتغالزایی در استان برعهده کمیته امدادامام قرار گرفت عنوان کرد: کمیته امداد لرستان توانست سهم 25 درصدی خود از کل اشتغال استان را محقق کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار