سفیر فنلاند در دیدار با استاندار لرستان :
،هاری کمرانین سفیر فنلاند در ایران در دیدار با استاندار لرستان گفت: برای اولین بار است که در لرستان حضور دارم و پتانسیل‌های خوبی را در این استان شناسایی کرده‌ام .تکنولوژی کشور ما را اگر با پتانسیل‌های استان شما ترکیب کنیم نتیجه‌ای بزرگ به‌دست می‌آید و زمینه‌های مشترک زیادی می‌تواند موجب همکاری بین استان لرستان و کشور فنلاند شود
کد خبر: ۲۲۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 14 May 2016



به گزارش تابناک لرستان ،هاری کمرانین سفیر فنلاند در ایران در دیدار با استاندار لرستان گفت: برای اولین بار است که در لرستان حضور دارم و پتانسیل‌های خوبی را در این استان شناسایی کرده‌ام .

وی افزود:در مدت 24 ساعت گردش‌های خوبی از لرستان داشتیم از جمله مجتمع‌های گردشگری و مراکز تاریخی وبا فرهنگ و سنت شما به خوبی آشنا شدیم.

کمرانین عنوان کرد: فنلاند کشور کوچکی است و نسبت به استان شما از توانمندی و پتانسیل‌های کمتری برخوردار است.

وی ادامه داد: تکنولوژی کشور ما را اگر با پتانسیل‌های استان شما ترکیب کنیم نتیجه‌ای بزرگ به‌دست می‌آید و زمینه‌های مشترک زیادی می‌تواند موجب همکاری بین استان لرستان و کشور فنلاند شود.

سفیر فنلاند در ایران افزود: شرکت‌های فنلاندی مهمی در جهان که فعالیت دارند علاقمند به حضور در ایران و مشارکت در توسعه اقتصادی ایران شده‌اند و تمدن بسیار بزرگ ایران جاذبه خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی است.

کمرانین  گفت: در زمینه آموزش و فعالیت‌های آموزشی نیز فنلاند آماده گسترش همکاری‌های فی‌مابین است.

وی تصریح کرد: مدیریت تجاری زمینه دیگر همکاری است که فنلاند آماده مشارکت با استان لرستان در این زمینه است.

کمرانین بیان داشت: در دوهفته آینده وزیر امور خارجه ایران دیداری را از فنلاند خواهند داشت و در این سفر زمینه‌های مشارکت عملی و همکاری اقتصادی فی‌مابین گسترش یابد.

سفیذ فنلاند در ایران یادآور شد: در تاریخ گذشته در کشور ایران و فنلاند همواره دوستی و همکاری وجود داشته است و حتی در برهه‌ای از تاریخ این دو کشور مرز مشترک داشته‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار