مديرکل تعزيرات حکومتي لرستان خبرداد:
بهرام براری ، مديرکل تعزيرات حکومتي لرستان در ديدار با سرهنگ علي احمدي تبار جانشين فرمانده انتظامي استان از افزايش کشف 40 درصدي انواع کالاي قاچاق در استان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸ 15 May 2016



به گزارش تابناک لرستان ، بهرام براری ، مديرکل تعزيرات حکومتي لرستان در ديدار با سرهنگ علي احمدي تبار جانشين فرمانده انتظامي استان از افزايش کشف 40 درصدي انواع کالاي قاچاق در استان خبر داد.

 بهرام براري در این دیدار با تقدیر از زحمات شبانه‌روزي فرمانده و کارکنان انتظامي لرستان در خصوص  مبارزه با قاچاق کالا و ارز، عنوان کرد: برقراري امنيت عمومي و خدمت به مردم از اهداف مشترک تعزيرات حکومتي و نيروي انتظامي است.

وي  افزود: تعزيرات حکومتي نقش بازدارندگي زيادي در جلوگيري از تخلفات و صيانت از حقوق مصرف کنندگان در جامعه دارد.

براری  به افزايش 40 در صدي کشف انواع کالاي قاچاق سال 94 نسبت به مدت مشابه سال قبل در لرستان اشاره کرد وگفت:به‎کارگيري همه ظرفيت‌هاي قانوني در مبارزه با قاچاق کالا و توسعه همکاري‌هاي مشترک بين دستگاه‌هاي اجرايي لازم است .

در ادامه  سرهنگ علي احمدي‌تبار گفت: تضعيف توليد داخلي و کاهش اشتغالزايي را از اثرات قاچاق کالا  است و مجموعه نيروي انتظامي و تعزيرات حکومتي استان با برخورد قاطع با قاچاقچيان کالا و ارز محيط را براي آنان ناامن کنند.

وی  ادامه داد: پليس و تعزيرات حكومتي با تعامل در راستاي حفظ سلامت و امنيت جامعه انجام وظيفه مي‌کنندوبرخورد با جرائم اقتصادي و قاچاق کالا رسالت مشترک ناجا و تعزيرات حکومتي است.

 جانشین فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: پليس لرستان با تمام توان همچون گذشته با قاچاقچيان کالا و ارز مبارزه جدي خواهد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار